Connect with us

Startuje całodobowa infolinia serwisowa firmy Hörmann

OUTSOURCING

Startuje całodobowa infolinia serwisowa firmy Hörmann

Firma Hörmann Polska uruchomiła całodobową infolinię serwisową. Jak powiedział dla CCNEWS prezes spółki – Krzysztof Horała powodem uruchomienia takiej infolinii był fakt, że wiele firm, w których wykorzystywane są produkty marki Hörmann pracują w trybie ciągłym (na 3 zmiany).

– Uszkodzenia i różne problemy mogą więc powstawać tam przez całą dobę. Aby im pomóc w kryzysowych sytuacjach – zgłoszenia musimy otrzymywać przez całą dobę – powiedział Krzysztof Horała.

Pod numerem 618 200 100 we wszystkich przypadkach i przez całą dobę uzyskać można profesjonalną poradę dotyczącą eksploatacji bram, drzwi, napędów i innych urządzeń firmy Hörmann. – Rolą infolinii serwisowej jest przyjmowanie zgłoszeń o różnego rodzaju uszkodzeniach i awariach oraz przekazywanie ich do ekip serwisowych w całym kraju, tak by klienci Hörmanna w każdej sytuacji mogli liczyć na fachową pomoc. – wyjaśnił nam Horała.

– Infolinia obsługiwana jest wyłącznie w ramach outsourcingu, przez firmę zewnętrzną. Zatrudnia ona odpowiednio liczny zespół, dostosowany do natężenia ruchu na infolinii i zapewniający całodobową obsługę przez 7 dni w tygodniu – dodał Prezes spółki.

Na nasze pytanie dotyczące poszerzenia ilości obsługiwanych kanałów przedstawiciel wyraźnie zaznaczył, że w najbliższym czasie nie planowane są żadne dodatkowe kanały obsługowe, zaś same zgłoszenia od klientów przyjmowane są przez infolinię i e-mailowo.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE