Connect with us

Ciemne chmury nad LiveChat 

AKTUALNOŚCI

Ciemne chmury nad LiveChat 

Ponad 220 mln zł straty w ciągu kilku godzin odnotowała polska firma LiveChat Software po tym, jak Facebook zapowiedział uruchomienie podobnej usługi na swojej platformie. Chociaż LiveChat robi teraz dobrą minę do złej gry, to inwestorzy już nad firmą postawili krzyżyk.

LiveChat w ciągu jednej sesji na warszawskiej giełdzie stracił na wartości 20 proc. Tak duży spadek przełożył się na około 230 mln zł. Dzień wcześniej spółka wyceniana była na około 1 mld zł. Wszystkiemu winny był komunikat Facebooka, który poinformował, o planach uruchomienia gotowego, podobnego do rozwiązania LiveChat.

Zdaniem analityków tak duży spadek kursu akcji spółki spowodowany jest monoproduktową ofertą. Przychód spółki zależy zasadniczo od przychodów ze sprzedaży abonamentu na oferowany Saas.

Facebook chce uruchomić usługę Customer Chat. Jej działanie jest bardzo zbliżone do tego, który oferowany jest przez polską spółkę. Aktualnie testy nad nią prowadzą Air Force, Aviva oraz Zalando. Nie jest jeszcze znana ostateczna cena produktu, ani jej jakość, co mocno utrudniać powinno ocenę sukcesu.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE