Gdynia także uruchomi miejskie call center

Gdynia pozazdrościła innym miastom i sama rozpoczyna przygotowania do zbudowania miejskiego call center. To oznacza, że wkrótce mieszkańcy tego portowego miasta będą mogli załatwić sporą część spraw w urzędzie bez wychodzenia z domu telefonując pod jeden numer.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Gdynia pozazdrościła innym miastom i sama rozpoczyna przygotowania do zbudowania miejskiego call center[1]. To oznacza, że wkrótce mieszkańcy tego portowego miasta będą mogli załatwić sporą część spraw w urzędzie bez wychodzenia z domu telefonując pod jeden numer.

– Obecnie często nie wiemy gdzie powinniśmy się zgłosić z daną sprawą i próbujemy w różnych miejscach co zabiera dużo czasu. A przecież mieszkaniec nie musi tego wiedzieć. Chcemy stworzyć taki system aby istniał jeden numer pod którym uzyskamy daną informację albo zostaniemy przełączeni w odpowiednie miejsce. System będzie rejestrował zgłaszane przez mieszkańców sprawy, dokładnie je analizował. Dzięki temu z dnia na dzień system będzie doskonalszy – mówi w rozmowie z Dziennikiem Bałtyckim Bartosz Bartoszewicz, wiceprezydent Gdyni.

W tym roku miasto zostało nagrodzone tytułem „Przyjazny Urząd 2017” za wprowadzenie możliwości załatwienia za pośrednictwem Internetu aż 175 spraw. Nie każdy jednak korzysta z Internetu, stąd pomysł, aby uruchomić miejską infolinię.

Magistrat już szuka chętnych do pracy. Urząd oczekuje od systemu pełnego kolejkowania rozmów, automatycznego routingu połączeń i funkcji call back. Start miejskiego call center przewidziany jest na połowę przyszłego roku.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *