Connect with us

Warszawa 19115 z nagrodą Cyfrowej Transformacji CRN

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

Warszawa 19115 z nagrodą Cyfrowej Transformacji CRN

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115” to jeden z pięciu najbardziej nowatorskich europejskich projektów w zakresie cyfrowej transformacji – to zdanie niemieckiej redakcji branżowego czasopisma CRN. Nagrodę za realizację tego projektu otrzymała firma Damovo, wiodący integrator rozwiązań w zakresie Unified Communication (UC).

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Monachium 24 października br. Wydarzenie otworzył Mario Ohoven, Prezydent Niemieckiego Federalnego Stowarzyszenia Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Nagroda, przyznawana przez CRN, wyróżnia integratorów IT, którzy wdrażają rozwiązania tworzące cyfrową przyszłość.

Pięć najbardziej innowacyjnych projektów w zakresie cyfrowej transformacji zostało wyłonione przez profesjonalne jury, które pracowało pod kierownictwem Martina Fryba, redaktora naczelnego CRN. Członkowie jury wybrali projekty, które wyróżniały się innowacyjnością, skutecznością i wartością dla klienta. Kluczowymi kryteriami wyboru były wielkość przedsiębiorstwa klienta, poziom inwestycji, złożoność projektu oraz czy wdrożone rozwiązanie lub jego części mogą zostać ponownie wykorzystane w podobnych projektach.

Ceremonia wręczenia nagród rozpoczęła „Konwencję o Transformacji Cyfrowej”, która wspiera średnie przedsiębiorstwa w procesie cyfrowej transformacji.

Wielokanałowe contact center poprawiło komunikację między Warszawą a jej mieszkańcami

Damovo otrzymało nagrodę za wdrożenie wielokanałowego systemu contact center w Warszawie. Rozwiązanie daje mieszkańcom możliwość zgłaszania problemów i sugestii, a także składania zapytań z wykorzystaniem numeru kontaktowego – 19115 – przez 24 godziny na dobę. Inne dostępne kanały komunikacji to e-mail, chat, strona www, SMS oraz Skype. Dodatkowo mieszkańcy Warszawy mają do swojej dyspozycji aplikację mobilną, przez którą mogą zgłaszać nie tylko problemy, ale również przesyłać zdjęcia i wskazywać lokalizację zdarzeń bezpośrednio do warszawskiej infolinii.

Możliwość szybkiego kategoryzowania zgłoszeń pozwala znacznie skrócić czas ich obsługi. Sprawną ich obsługę umożliwia z kolei zintegrowanie contact center z systemem CRM, do którego dostęp mają także służby miejskie.

– Firmy, takie jak Damovo, powodują, ze z cyfrowej transformacji korzystają nie tylko przedsiębiorstwa, ale również społeczeństwa jako całość – powiedział Martin Fryba, redaktor naczelny CRN, uzasadniając przyznanie nagrody za projekt e-samorządowy dla Warszawy. – Projekty cyfrowej transformacji na styku organów władzy samorządowej i mieszkańców wciąż stanowią niszę w wielu krajach. Takie projekty pokazują, że jest ona możliwa do zagospodarowania – dodał Fryba.

Szczególnie interesujące dla jury okazały się różnorodne kanały komunikacji, jakie zostały udostępnione mieszkańcom Warszawy. Wymagało to integracji licznych rozwiązań i bezpośrednio przełożyło się na wysoką złożoność projektu.

– To spowodowało, że wdrożenie było jeszcze większym wyzwaniem. Jest nam niezmiernie miło przyznać nagrodę Cyfrowej Transformacji CRN dla Damovo za tak ambitny i pionierski projekt – powiedział Martin Fryba.

– Współczesne metody komunikacji pozwalają miastom wykorzystać najnowsze technologie. Integrując rozwiązania komunikacyjne różnych producentów oraz kanały komunikacji, stworzyliśmy rozwiązanie, które oferuje Warszawie i jej mieszkańcom wysoki poziom cyfryzacji oraz znaczący wzrost poziomu efektywności przetwarzania zgłoszeń. Ta nagroda to potwierdzenie sukcesu projektu i jednocześnie motywacja dla nas do dalszego wspierania naszych klientów na ich drodze do cyfrowej transformacji – powiedziała Daniela Dilger, zarządzająca działem Contact Centre Propositions w Damovo.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top