Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

W grudniu kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży

W jaki sposób planować swoją pracę, aby bez problemu realizować cele sprzedażowe? Jak sprawić, aby to klienci zabiegali o współpracę z nami? Gdzie szukać wyróżników, kiedy oferowany przez nas produkt jest bardzo podobny do produktu konkurencji?

W jaki sposób planować swoją pracę, aby bez problemu realizować cele sprzedażowe? Jak sprawić, aby to klienci zabiegali o współpracę z nami? Gdzie szukać wyróżników, kiedy oferowany przez nas produkt jest bardzo podobny do produktu konkurencji? To tylko część zagadnień, które zostaną poruszone podczas jesiennej edycji ZGRUPOWANIA ASÓW SPRZEDAŻY, organizowanego przez redakcję magazynu „As Sprzedaży” w dniach 7-8 grudnia w Warszawie.

Pierwszego dnia Zgrupowania, podczas meczu, doświadczeni sprzedawcy podzielą się z uczestnikami swoimi patentami sprzedażowymi: od planowania pracy sprzedażowej, przez segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć efektywność podejmowanych działań, po skuteczną prezentację oferty i obsługę posprzedażową, która pomoże zbudować długofalowe relacje z klientem.

Drugiego dnia uczestników czeka dogrywka, w ramach której wezmą udział w trzech praktycznych warsztatach:

  • Praca z potrzebami, czyli jak przełożyć potrzeby klienta na ofertę handlową,
  • Negocjacje – jak sprawić, aby cena przestała być ważna dla klienta,
  • Gry handlowe klientów – jak w nie grać i nie przegrać.

Mecz i dogrywkę poprowadzą znani z łamów „Asa Sprzedaży” i nie tylko: Karol Froń, Tomasz Kalko, Monika Mucha, Robert Noworolski, Tomasz Targosz, Renata Kozłowska i Agnieszka Grostal.

Partnerzy merytoryczni: tomaszkalko.pl, SMC24, Higher oraz Terion Suisse.

Partnerzy medialni: ccnews.pl, „Szef Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing”.

Więcej informacji: www.zgrupowanie.explanator.pl
Strona wydarzenia na Facebooku: http://bit.ly/2ixhoip

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Klient i jego głód emocji

Czego najbardziej brakuje konsumentom w czasie lockdownu czy izolacji? Zakupów, chęci posiadania nowej rzeczy…? Nic bardziej mylnego. Brakuje im doświadczeń! Tęsknimy za kontaktem z ludźmi, nawet jeśli ma go zaspokoić pracownik infolinii. Dlatego wyzwania związane ze zdalną obsługą można, a nawet trzeba potraktować jako szansę na wypracowanie nowego podejścia do Customer Experience.