Studium “Menedżer Contact Center” na Uniwersytecie Warszawskim

To unikalne i pierwsze w Polsce studium dyplomowe o randze uniwersyteckiej powstałe dzięki współpracy biznesu i nauki skoncentrowane na przygotowaniu menedżerów dla tej bardzo specyficznej branży – mówi doc. dr Robert Pietrusiński Prezes Zarządu Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

To unikalne i pierwsze w Polsce studium dyplomowe o randze uniwersyteckiej powstałe dzięki współpracy biznesu i nauki skoncentrowane na przygotowaniu menedżerów dla tej bardzo specyficznej branży – mówi doc. dr Robert Pietrusiński Prezes Zarządu Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Głównym celem Studium jest przekazanie wiedzy i umiejętności korzystania z praktycznych narzędzi potrzebnych do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek CC. Ukończenie Studium zapewnia kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów CCMarcin Drzewiecki Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Program Studium powstał przy współpracy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Studium przygotowane zostało jako odpowiedź na zgłaszane na rynku potrzeby organizacji korzystających z narzędzi contact center[1] w ramach działań związanych z obsługą klienta, sprzedaży i wsparcia sprzedaży, windykacji, badań oraz innych działań marketingu bezpośredniego.

Głównym celem jest przekazanie jego uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z praktycznych narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek CC.

Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania strukturami operacyjnymi różnego szczebla. Wykłady obejmują kompletny zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania CC w zakresie wszystkich funkcji biznesowych, jakie aktualnie takie jednostki realizują na rynku (zaczynając od prostych działań telemarketingowych, a kończąc na zaawansowanych funkcjach obsługi klientów za pośrednictwem social media oraz procesów wspierających typowych dla centrów usług wspólnych).

Wykładowcy Studium to kadra naukowa UW, praktycy branży oraz autorzy książek dotyczących zarządzania CC, którzy przekażą swoją wiedzę i doświadczenia zarówno z rynku krajowego, jak i z rynków zagranicznych. Więcej informacji na stronie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Miejsce składania dokumentów:
WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 – 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *