Dobra strona internetowa to podstawa biznesu. Dzisiaj firma, która nie ma własnej strony www, dla setek klientów nie istnieje. A firmy, które mają już swoje serwisy, często nie przykładają dostatecznej uwagi do tego co (i jak często) publikują na stronach www.
Samo stworzenie serwisu firmowego nie oznacza sukcesu. Trzeba zaprząc do pracy specjalistów od pozycjonowania (SEO), marketingu internetowego i copywriterów. Niemniej najważniejszy w tym jest sam pomysł oraz jego realizacja.
– Przy realizacji projektu nowej strony internetowej Altar zwróciliśmy uwagę na kilka aspektów. Oprócz tych oczywistych, jak ergonomia, ważna była świeżość graficzna, prostota i nieprzeładowanie jej treścią. – mówi Katarzyna Janus-Cichacz, PR & Marketing Manager w firme Altar Sp. z o.o. – Wierzymy, że mniej znaczy więcej. Mamy jednak świadomość, że rolą dostawcy systemu call center jest też edukacja. Dlatego aktualnie przygotowujemy również stronę stricte produktową poświęconą systemowi Altar Contact Center. Na niej będziemy publikować wartościowe dla użytkownika treści i poruszać tematy, które interesują naszych klientów, w tym pomysły, idee czy poradniki.
Projektanci nowej stronny internetowej spółki konsekwentnie postawili na kolor niebieski z jego pośrednimi odcieniami. W przypadku stron produktowych kolory ulegają zmianie. Rozwiązania dla contact center i komunikacji pozostają utrzymane w kolorze niebieskim, rozwiązania bilingowe (Sara) w czerwieni karmazynowej, a rozwiązania ECM (system elektronicznego obiegu dokumentów) – żółtym.
Jak zapewnia Katarzyna Janus-Cichacz nowa strona będzie miała bogatą strefę edukacyjną, która dostarczy obecnym i potencjalnym klientom wiele praktycznych porad, idei i krótkich, ale wysokomerytorycznych poradników.