Altar uruchomił nową stronę korporacyjną

Dobra strona internetowa to podstawa biznesu. Dzisiaj firma, która nie ma własnej strony www, dla setek klientów nie istnieje. A firmy, które mają już swoje serwisy, często nie przykładają dostatecznej uwagi do tego co (i jak często) publikują na stronach www.

Dobra strona internetowa to podstawa biznesu. Dzisiaj firma, która nie ma własnej strony www, dla setek klientów nie istnieje. A firmy, które mają już swoje serwisy, często nie przykładają dostatecznej uwagi do tego co (i jak często) publikują na stronach www.

Fragment strony http://www.altar.com.pl

Samo stworzenie serwisu firmowego nie oznacza sukcesu. Trzeba zaprząc do pracy specjalistów od pozycjonowania (SEO), marketingu internetowego i copywriterów. Niemniej najważniejszy w tym jest sam pomysł oraz jego realizacja.

– Przy realizacji projektu nowej strony internetowej Altar zwróciliśmy uwagę na kilka aspektów. Oprócz tych oczywistych, jak ergonomia, ważna była świeżość graficzna, prostota i nieprzeładowanie jej treścią. – mówi Katarzyna Janus-Cichacz, PR & Marketing Manager w firme Altar Sp. z o.o. – Wierzymy, że mniej znaczy więcej. Mamy jednak świadomość, że rolą dostawcy systemu call center jest też edukacja. Dlatego aktualnie przygotowujemy również stronę stricte produktową poświęconą systemowi Altar Contact Center. Na niej będziemy publikować wartościowe dla użytkownika treści i poruszać tematy, które interesują naszych klientów, w tym pomysły, idee czy poradniki.

Projektanci nowej stronny internetowej spółki konsekwentnie postawili na kolor niebieski z jego pośrednimi odcieniami. W przypadku stron produktowych kolory ulegają zmianie. Rozwiązania dla contact center i komunikacji pozostają utrzymane w kolorze niebieskim, rozwiązania bilingowe (Sara) w czerwieni karmazynowej, a rozwiązania ECM (system elektronicznego obiegu dokumentów) – żółtym.

Jak zapewnia Katarzyna Janus-Cichacz nowa strona będzie miała bogatą strefę edukacyjną, która dostarczy obecnym i potencjalnym klientom wiele praktycznych porad, idei i krótkich, ale wysokomerytorycznych poradników.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.
więcej

Cludo kupiło Telefonix

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.
więcej

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych.