Genesys PureEngage w silnej integracji z Oracle

Genesys PureEngage dostępny na infrastrukturze chmurowej Oracle. Firmy mogą korzystać z silnej integracji Genesys PureEngage z Oracle Customer Experience (CX), CRM oraz Analytics.

Genesys PureEngage dostępny na infrastrukturze chmurowej Oracle. Firmy mogą korzystać z silnej integracji Genesys PureEngage z Oracle Customer Experience[1] (CX[2]), CRM[3] oraz Analytics.

Wspólni klienci Genesys i Oracle otrzymają pełną informację o ścieżce interakcji swoich klientów ze wszystkimi działami firmy: od marketingu, przez sprzedaż, wsparcie i obsługę. Joint customers can gain a single view of the customer lifecycle throughout all departments across marketing, sales and service with rich computer telephony integration support. Połączenie funkcji PureEngage wielokanałowego zaangażowania klientów oraz zarządzania personelem ze zdolnością infrastruktury chmurowej Oracle do dostarczania odpowiedniej ilości zasobów w modelu godzinowym umożliwia firmom wybrać najlepszy dla nich model wdrożenia.

“To bardzo ważny krok zarówno dla klientów Oracle jak I Genesys, szczególnie tych, którzy myślą o migracji do chmury przy zachowaniu pełnego wachlarza funkcjonalności, dopasowania oraz kontroli administracyjnej” – powiedział Inderjeet Singh, wiceprezes Independent Software Vendors (ISV), OEM i Java, Oracle. “Nasi wspólni klienci mogą teraz bez obaw wdrożyć Genesys PureEngage na platformie Oracle Cloud.”

Certyfikowana instalacja obejmuje prawie 50 modułów aplikacji PureEngage działających na bazie infrastruktury chmurowej Oracle w skali 25000 konsultantów. Testy zostały przeprowadzone przez Genesys Professional Services, Genesys Engineering oraz Quality Assurance wraz ze wsparciem ze strony Oracle.

Rozwiązanie Genesys PureEngage to wielokanałowa platforma budowania zaangażowania klienta, umożliwiająca globalnym firmom dostarczanie klientom najwyższej jakości doświadczeń marki – obejmująca zarządzanie podróżą klienta w czasie rzeczywistym, najwyższej jakości kierowanie interakcji i transformację cyfrową w dowolnej skali. PureEngage jest dostępny zarówno w modelu tradycyjnym jak i w chmurze i umożliwia dopasowanie dzięki otwartemu API oraz standardom sieciowym.

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
3. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *