RIPH w Gliwicach i AZS AWF Warszawa nowymi Klientami telefonii TeleCube.pl

Telefonia internetowa TeleCube.pl stale powiększa portfolio swoich Klientów. W ostatnich dniach z jej usług zdecydowały się skorzystać kolejne podmioty tj. Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach oraz Klub Sportowy AZS AWF Warszawa.

Telefonia internetowa TeleCube.pl stale powiększa portfolio swoich Klientów. W ostatnich dniach z jej usług zdecydowały się skorzystać kolejne podmioty tj. Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach oraz Klub Sportowy AZS AWF Warszawa.

AZS AWF Warszawa to prawdziwa legenda polskiego sportu, jeden z najbardziej utytułowanych klubów sportowych w kraju. W przeciągu 68 lat działalności, jego reprezentanci, m.in. Jacek Wszoła, Tomasz Majewski, Otylia Jędrzejczak czy Paweł Nastula zdobyli dla Polski 25 medali olimpijskich i setki medali mistrzostw świata i Europy.

– Szukaliśmy usługi telekomunikacyjnej, która pozwoliłaby nam zoptymalizować zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Ciekawym rozwiązaniem pod względem funkcjonalnym oraz cenowym wydała się wirtualna centrala telefoniczna TeleCube.pl. Ważne dla nas było to, że operator usługi umożliwił jej testowanie przez 14 dni. Mogliśmy zatem samodzielnie utworzyć schemat centrali w bardzo łatwym w obsłudze panelu, sprawdzić jak działają poszczególne funkcjonalności (np. kolejkowanie, zapowiedzi, warunek czasowy, nagrywanie rozmów), a także ocenić jakość połączeń. Ten czas był wystarczający aby przekonać się w praktyce, że jest to rozwiązanie idealne dla naszego klubu. Po okresie próbnym zdecydowaliśmy się podpisać umowę z TeleCube – informuje Maciej Hartfil, Prezes Zarządu Klubu.

Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach wybrała TeleCube.pl do obsługi telekomunikacyjnej projektu „Wsparcie rozwojowe mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa śląskiego”. Projekt będzie realizowany do czerwca 2021 roku, i zakłada dofinansowanie 1300 firm z województwa śląskiego, których pracownicy skorzystają z określonych usług rozwojowych (m.in. kursów, studiów podyplomowych, szkoleń czy usług doradczych). W celu realizacji projektu, zostało powołanych 6 lokalnych Biur Obsługi Klienta.

– Operator TeleCube.pl zaopatrzył nas w telefony VoIP oraz dostarcza nam usługę wirtualnej centrali telefonicznej. Telefonia TeleCube.pl jest używana w naszej głównej siedzibie oraz w lokalnych biurach. Wykorzystujemy ją w infolinii projektu, aby realizować połączenia przychodzące i wychodzące. Z dostępnych funkcji używamy m.in. IVR, kolejkowanie i rejestrację rozmów – mówi Barbara Miller – Turek, Dyrektor RIPH w Gliwicach.

– Duże znaczenie dla zwiększenia efektywności pracy naszego głównego biura ma przede wszystkim funkcja IVR. Dzięki niej mogliśmy zautomatyzować proces przekierowywania, do odpowiedniego Biura Obsługi Klienta, połączeń przychodzących na nasz główny numer – mówi Barbara Miller – Turek – Wartym podkreślenia jest również fakt, że wszystkie połączenia pomiędzy osobami zaangażowanymi w projekt, które korzystają z urządzeń telefonii TeleCube, są bezpłatne. Ma to istotne znaczenie, szczególnie w początkowej fazie funkcjonowania projektu, gdy ilość informacji, które sobie wzajemnie przekazujemy jest naprawdę spora – dopowiada Barbara Miller – Turek.

– Zarówno ja, jak i pozostałe osoby pracujące przy projekcie, są zadowolone z wyboru TeleCube. Usługa działa bez zarzutu. Usprawnia kwestie komunikacyjne oraz wpływa pozytywnie na komfort naszej pracy – podsumowuje Barbara Miller – Turek.

– Bardzo nam miło, że klub z taką tradycją jak AZS AWF Warszawa oraz tak ważna dla rozwoju lokalnej przedsiębiorczości instytucja jak RIPH w Gliwicach, podjęły decyzję o współpracy z naszą telefonią – mówi Tomasz Dworakowski, CEO TeleCube.pl

 

Telefonia internetowa (VoIP) TeleCube.pl, kieruje swoją ofertę przede wszystkim do podmiotów gospodarczych. Sztandarowym produktem operatora jest wirtualna centrala telefoniczna. Wersję e-centrali dla 8 stanowisk telefonicznych, z wszystkimi podstawowymi funkcjonalnościami (m.in. kolejkowanie, IVR, warunki czasowe, wirtualny fax, transfer połączeń, bramka SMS) oraz nagrywaniem rozmów można nabyć w cenie 49 zł netto / miesiąc. Każda wersja centrali (TeleCube oferuje 4 różne pakiety) może zostać, na życzenie Klienta, rozbudowana o dowolną ilość stanowisk telefonicznych i numerów stacjonarnych (zarówno polskich, jak również zagranicznych).

Informacje na temat usługi TeleCube oraz linki do formularzy rejestracyjnych, dla Klientów zainteresowanych okresem testowym są dostępne na stronie: www.telecube.pl/czym-jest-telecube/

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Raport UKE: najwięcej stracił P4, zyskał Orange

W sieciach mobilnych w I kwartale 2021 roku przeniesiono ponad 400 tys. numerów, a w sieciach stacjonarnych blisko 120 tys. – wynika z najnowszych raportów przeniesienia numerów udostępnionych przez Prezesa UKE.