Dużo mówimy o potrzebach millenialsów, lecz mało kto z nas decyduje się na tworzenie dedykowanych projektów biznesowych. Francuskie linie lotnicze Air France postanowiły przełamać się i stworzyły linie lotnicze dedykowane… millenialsom.
Joon, bo tak nazywają się linie lotnicze przygotowują się do startu nowego brandu dedykowanego tej grupie konsumentów. Wyróżnia ich niestandardowe podejście do klienta. Na pokładzie samolotu będą bezglutenowe posiłki, darmowe napoje, wielosmakowe gumy do żucia i… brak uniformów.
Uniformy będą, ale będą to niebieskie koszulki polo, obcisłe jenasy i białe trampki. Klienci będą mogli podczas lotu korzystać z własnego sprzętu elektronicznego z zainspalowaną aplikacją YouJoon, które umożliwi korzystanie z systemu pokładowej rozrywki na ekranie telefonu komórkowego, laptopa czy tabletu.
Linie oferować będą przelot na trasie z Paryża do Berlina, Barcelony, Lizbony, Porto oraz Forteleza (w Brazylii) i Mahe (Seszele). Kiedy jakieś linie lotnicze zaoferują podobną usługę w Polsce? Nie wiemy…