Connect with us

InteliWISE zbuduje i obsłuży contact center dla przedsiębiorców

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

InteliWISE zbuduje i obsłuży contact center dla przedsiębiorców

Spółka InteliWISE S.A. uruchomi oraz będzie obsługiwać przez 3 lata contact center dedykowane przedsiębiorcom. Wartość kontraktu to 3 719 520 zł brutto.

InteliWISE wdroży obsługę klientów poprzez czatboty, Facebook Messenger i video w ramach telefonicznej rejestracji działalności gospodarczej oraz Centrum Pomocy na stronach biznes.gov.pl.

Nowe, wielokanałowe i oparte o technologie inteligentne AI contact center dla polskiej e-administracji będzie wspierać zarówno polskich przedsiębiorców, jak i urzędników. Usługa będzie świadczona w ramach konsorcjum InteliWISE ze spółką zależną Intelidesk sp. z o.o., w ramach umowy zawartej z Ministerstwem Rozwoju, w następstwie wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wartość umowy to 3 719 520,00 zł brutto, a okres świadczenia usługi to 36 miesięcy.

Jeden z wiodących systemów e-administracji otrzyma obsługę klienta o standardach znanych dotychczas z rynku komercyjnego. InteliWISE uruchomi i będzie świadczyć narzędzia umożliwiające obsługę klienta poprzez wszystkie możliwe kanały komunikacji: głos, tekst oraz wideo. Inteligentne rozwiązania automatyzacji jak Chatboot- Wirtualny Doradca oraz IVR udzielą natychmiastowych odpowiedzi w ciągu sekund, a trudniejsze problemy będą rozwiązywane przez konsultantów – ekspertów przez Call Center (Infolinię), e-mail, wideo połączenie.

Po raz pierwszy w polskiej e-administracji przedsiębiorcy i urzędnicy będą obsługiwani przez czata i chatbota na mediach społecznościowych, w tym facebook messenger.

Obok obsługi pytań i zgłoszeń, konsultanci infolinii pomogą przyszłym przedsiębiorcom w otwarciu firmy przez telefon, oraz powiadomią, z należnym wyprzedzeniem, przedsiębiorców o istotnych dla nich terminach bądź niezbędnych decyzjach związanych z ich działalnością.

– Przedsiębiorcy w Polsce zasługują na najwyższe standardy obsługi, gdy tylko będą mieli pytania, wątpliwości związane z prowadzoną przez nich działalnością. Nowoczesne contact center, wspierane kilkunastoma konsultantami – ekspertami, dostępnymi nawet podczas wideo konsultacji, chata na www czy na facebooku, zapewni obsługę ponad 90% wszystkich zapytań z wysokimi standardami jakości. Usługa stanowi rozwinięcie dotychczasowej, wielokanałowej infolinii, która obsłużyła ponad milion pytań pytań i problemów, zgłaszanych zarówno przez przedsiębiorców, jak i urzędników. Centrum pomocy działa tak sprawnie dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii AI, w tym chatbotów, pomagających rozładować kolejki zgłoszeń do obsługi. – czytamy w komunikacie firmy InteliWISE.

W ramach kontraktu zostanie uruchomione wielokanałowe centrum kontaktu, złożone m.in. z modułów: CRM (bazie wiedzy o zgłoszeniach), Wirtualnego Doradcy obsługującego Bazę Wiedzy, Live Chat, Infolinia (call center), wideo połączenia z konsultantem. Po raz pierwszy w obsłudze systemu informatycznego Ministerstwa Rozwoju zostaną wykorzystane narzędzia znane z rynku komercyjnego, jak Chatbot na Facebooku. Obsługa będzie świadczona w języku polskim i angielskim, w 100% w modelu outsourcingu, rozliczanego za efekty.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE