Artur Chmielewski został dyrektorem zarządzającym firmy Avaya na Polskę

W dobie cyfrowej transformacji i szybko zmieniającego sie rynku, firma Avaya, światowy dostawca oprogramowania i usług do realizacji zintegrowanej i cyfrowej komunikacji, zmienia leadera. Artur Chmielewski, z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, objął funkcję dyrektora zarządzającego polskim oddziałem firmy Avaya.

W dobie cyfrowej transformacji i szybko zmieniającego sie rynku, firma Avaya, światowy dostawca oprogramowania i usług do realizacji zintegrowanej i cyfrowej komunikacji, zmienia leadera. Artur Chmielewski, z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, objął funkcję dyrektora zarządzającego polskim oddziałem firmy Avaya.

Artur ma bogate doświadczenie w rozwoju sprzedaży oraz zarządzania projektami i zespołami. W firmie Avaya pracuje od 2014 r., kiedy został dyrektorem wsparcia sprzedaży w Europie Wschodniej, a później również w Austrii i Szwajcarii. Podczas realizacji swoich zadań był w bezpośrednim kontakcie z klientami, a jego doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowiskach regionalnych przekłada się na dobre rozpoznanie rynku, panujacych na nim trendów oraz zmieniających się potrzeb klientów.

Przed rozpoczęciem pracy w Avaya Artur przez dziesięć lat pracował w firmie Nokia Siemens Networks, gdzie zajmował się sprzedażą i technicznym wsparciem sprzedaży rozwiązań infrastrukturalnych przeznaczonych dla globalnych operatorów telekomunikacyjnych. W ostatnim okresie swojej pracy w Nokia Siemens Networks był zaangażowany w sprzedaż systemów zarządzania w telekomunikacji, obejmujących m.in. zarządzanie doświadczeniem klienta.

– Artur dołączył do firmy w 2014 roku jako Dyrektor Wsparcia Sprzedaży w Europie Wschodniej, a później również w Austrii i Szwajcarii. Z sukcesem wdrażał model wsparcia sprzedaży z różnych części regionu w projekty lokalne, wspierając ich doskonałą znajomością rynku, panujących na nim trendów i innowacyjnych rozwiązań do komunikacji i współpracy. Jego bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami IT oraz umiejętności zdobyte na międzynarodowych rynkach sprawiają, że jest on idealną osobą do kierowania dalszym rozwojem oddziału Avaya w Polsce. – powiedział Andrea Ragazzi, wiceprezes firmy Avaya na Europę Południową (w tym Polskę):

– Avaya pomaga klientom w podnoszeniu ich konkurencyjności, dostosowując stosowane przez nich rozwiązania do wymagań rynku. Jednym z kluczowym zagadnień w naszych projektach jest obsługa klienta – mówi Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający firmy Avaya Poland –  Dopasowanie poziomu obsługi do indywidualnych potrzeb klientów bezpośrednio przekłada się na ich lojalność. Jest to jeden z najważniejszych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw, a co za tym idzie – katalizator wdrażania innowacyjnych zmian. Jako przykład mogę przytoczyć opinie naszych klientów: prawie 70% z nich uważa, że wizja podniesienia poziomu obsługi klienta jest głównym motorem wdrażania modeli transformacji cyfrowej. Efektywność biznesu pojawia się jako skutek, a nie jako główny cel. To znak, że zarówno branża IT, jak i przemysł, znacząco się zmieniają i wymagają innowacyjnych form komunikacji. Dzięki ponaddwudziestoletniemu doświadczeniu na rynku firma Avaya wie, jak sprostać tym wymaganiom.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *