Andrzej Szumlas rezygnuje z prezesury w Call Center Tools S.A., ale w spółce zostaje

Andrzej Szumlas, dotychczasowy prezes spółki Call Center Tools S.A. w miniony piątek złożył swoją rezygnację ze stanowiska Prezesa Zarządu ze skutkiem natychmiastowym. Nie podał powodu swojej rezygnacji.

Andrzej Szumlas, dotychczasowy prezes spółki Call Center[2] Tools S.A. w miniony piątek złożył swoją rezygnację ze stanowiska Prezesa Zarządu ze skutkiem natychmiastowym. Nie podał powodu swojej rezygnacji.

–  Mimo rezygnacji ze sprawowania funkcji Prezesa Zarządu, pozostaję w strukturach Call Center Tools S.A. zarówno w wymiarze operacyjnym, jak i kapitałowym, pozostając jednym z większych akcjonariuszy Spółki. Moja rezygnacja ma związek ze zmianami jakie zachodzą w Spółce w celu poprawy rentowności i jej dalszego rozwoju. – skomentował dla nas swoje odejście Andrzej Szumlas.

Szumlas to menedżer związany z rynkiem telekomunikacyjnym od przeszło 14 lat. W latach 2002-2004 odpowiadał za utrzymanie klientów z sektora MSP w Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile), w latach 2005-2010 zarządzał działem telekomunikacji (ponad 16,6 tys. telefonów komórkowych, ponad 1.500 linii stacjonarnych w 250 biurach w kraju), na rzecz Provident Polska S.A. W tym czasie prowadził także wiele nowatorskich i strategicznych dla tej firmy projektów z zakresu telekomunikacji i IT. Opracował i wdrożył z sukcesem pierwszej w Polsce i Europie infolinii zbudowanej w oparciu o GSM.

Tworzył i nadzorował wdrożeniem dwóch dużych Call Centers (ponad 400 stanowisk) w oparciu o systemy Altitude i Avaya, oraz Contactis i Alcatel. Po 2005 roku współwłaściciel i współtwórca największego i najprężniej rozwijającego się na południu Polski Call Center, Universal Agent[1] S.A. (obecnie część grupy Armatis-lc Polska). Od 2010 roku był związany z Call Center Tools S.A.

 

Aktualizacja: 18.09 – 12:58

Słownik
1. Universal Agent. pojęcie związane z pracownikiem call center lub contact center, który posiada umiejętności i wiedzę potrzebną do obsługi różnych…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *