Connect with us

Tauron wydłuża czas pracy BOK-ów

IN-HOUSE

Tauron wydłuża czas pracy BOK-ów

Serwis Cire.pl poinformował, że w trzech największych punktach obsługi klienta firmy Tauron w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu zostaną wydłużone godziny pracy. Tygodniowo będzie to o 6 godzin dłużej.

Dłuższe godziny pracy dotyczą trzech najczęściej odwiedzanych przez klientów punktów obsługi: w Krakowie przy ul. Łagiewnickiej 60, w Katowicach przy ul. Widok 19 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 60a. Każda z tych placówek jest teraz otwarta od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 18.00, w piątki od 8.00 do 15.00.

Wydłużenie godzin pracy poprzedzone było analizą wyników badań dotyczących oczekiwań klientów. Jeszcze w tym roku Tauron planuje wdrożenie kolejnych zmian, które zapewnią klientom jeszcze lepszą obsługę.

Klienci tego operatora energetycznego najczęściej kontaktują się jednak przez telefon. Do ich dyspozycji jest zarówno infolinia obsługowa – 32 606 0 606 – jak i infolinia sprzedażowa – 555 444 555. Obydwie czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18 00.

Jak podaje Tauron – coraz popularniejszym kanałem obsługowym jest także e-mail oraz e-BOK. Tauron rozwija różne formy obsługi, ale świadomie zrezygnował z odwiedzania klientów w ich domach.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE