Tauron wydłuża czas pracy BOK-ów

Serwis Cire.pl poinformował, że w trzech największych punktach obsługi klienta firmy Tauron w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu zostaną wydłużone godziny pracy. Tygodniowo będzie to o 6 godzin dłużej.

Serwis Cire.pl poinformował, że w trzech największych punktach obsługi klienta firmy Tauron w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu zostaną wydłużone godziny pracy. Tygodniowo będzie to o 6 godzin dłużej.

Dłuższe godziny pracy dotyczą trzech najczęściej odwiedzanych przez klientów punktów obsługi: w Krakowie przy ul. Łagiewnickiej 60, w Katowicach przy ul. Widok 19 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 60a. Każda z tych placówek jest teraz otwarta od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 18.00, w piątki od 8.00 do 15.00.

Wydłużenie godzin pracy poprzedzone było analizą wyników badań dotyczących oczekiwań klientów. Jeszcze w tym roku Tauron planuje wdrożenie kolejnych zmian, które zapewnią klientom jeszcze lepszą obsługę.

Klienci tego operatora energetycznego najczęściej kontaktują się jednak przez telefon. Do ich dyspozycji jest zarówno infolinia obsługowa – 32 606 0 606 – jak i infolinia sprzedażowa – 555 444 555. Obydwie czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18 00.

Jak podaje Tauron – coraz popularniejszym kanałem obsługowym jest także e-mail oraz e-BOK. Tauron rozwija różne formy obsługi, ale świadomie zrezygnował z odwiedzania klientów w ich domach.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.
więcej

Firmy ubezpieczeniowe w awangardzie cyfrowej obsługi klientów

Rok 2020 upłynął pod znakiem cyfrowego przyspieszenia. Ten trend był bardzo wyraźny także w branży ubezpieczeniowej. Postępująca transformacja technologiczna przyniosła gruntowne zmiany w sposobie pozyskiwania klientów, obsłudze operacyjnej, płatnościach składek, wypłatach ubezpieczeń czy mechanizmach zdalnej identyfikacji.