Connect with us

BPO Management rozbudowało contact center

OUTSOURCING

BPO Management rozbudowało contact center

Dwuletni kontrakt na obsługę biura obsługi klienta Energa Obrót to powód dla którego wrocławskie outsourcingowe call center BPO Management powiększyło swoje contact center o 60 dodatkowych stanowisk.

– Spółka dysponuje obecnie liczbą ponad 200 stanowisk oraz potencjałem do dalszego rozwoju również poza jej dotychczasową lokalizacją – wyjaśnia dla CCNEWS.pl Dariusz Królicki, Członek zarządu BPO Management.

Firma prowadzi aktualnie – poza projektami energetycznymi – także stałą obsługę i sprzedaż dla podmiotów z sektora medycznego i telekomunikacyjnego. Jak podkreśla Królicki, spółka rozwinęła nawet własne zasoby i unikalne kompetencje. – Spółka opiera swoją strategię na stabilnych i długofalowych kontraktach, co pozwala na osiągnięcie wysokiego stopnia specjalizacji jej kadr i aktywny udział w kreowaniu najlepszych rozwiązań – mówi nasz rozmówca.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE