Klienci Energi mogą już korzystać ze wsparcia swojego rzecznika

Zgodnie z zapowiedziami Prezesa Zarządu Energa SA, Daniela Obajtka, Energa Obrót w połowie sierpnia powołała Rzecznika Klienta. Analizuje i wyjaśnia on najbardziej skomplikowane sprawy klienckie. Jest to kolejna, po rozwiązaniu problemu skumulowanych faktur, dobra informacja dla klientów Energi w ostatnim czasie.

Zgodnie z zapowiedziami Prezesa Zarządu Energa SA, Daniela Obajtka, Energa Obrót w połowie sierpnia powołała Rzecznika Klienta. Analizuje i wyjaśnia on najbardziej skomplikowane sprawy klienckie. Jest to kolejna, po rozwiązaniu problemu skumulowanych faktur, dobra informacja dla klientów Energi w ostatnim czasie.

Energa to firma, która stale wprowadzana nowe, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania mające na celu podnoszenie standardów obsługi w każdym aspekcie. Powołanie Rzecznika Klienta uczyni firmę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną odbiorcom energii, stawiając ich potrzeby w centrum zainteresowania. To także ważny krok w realizacji nowej strategii grupy.

– Rzecznik reprezentuje interesy klientów w szczególnie trudnych, problematycznych sytuacjach, jako instancja odwoławcza. Należy podkreślić, że sprawy, którymi zajmuje się Rzecznik Klienta, należą od najbardziej skomplikowanych i długotrwałych. Standardowymi reklamacjami i zgłoszeniami niezmiennie zajmować się będzie profesjonalny, doświadczony zespół specjalistów. Osoby zajmujące się obsługą naszych klientów to eksperci z szeroką wiedzą, o kompetencjach nieporównywalnych z pracownikami obsługi w branżach innych niż energetyka. Mamy do nich pełne zaufanie – podkreśla Jarosław Dybowski, Prezes Zarządu Energi Obrót.

Dodatkowym zadaniem Rzecznika Klienta jest gromadzenie wszelkiego rodzaju sugestii i pomysłów dotyczących funkcjonowania obsługi klienta w firmie.

– Doświadczenia z ostatnich tygodni, szczególnie związane z prowadzonymi przez grupę dyżurami prasowymi w lokalnych redakcjach, wyraźnie pokazują, jak wiele z problemów klientów udało się już wyeliminować dzięki zaangażowaniu naszych specjalistów – zaznacza Stanisław Konował, nowo powołany Rzecznik Klienta Energi Obrót. – Wyzwanie stanowią dla nas najbardziej złożone, nieszablonowe problemy. Jestem pewien, że dzięki wspólnej pracy uda nam się wyjaśnić wszystkie wątpliwości klientów.

Pytania, zgłoszenia i reklamacje klienci wciąż mogą składać telefonicznie pod numerem 555 555 555 od poniedziałku do piątku, od godziny 7 do 22, przez formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną na adres firmy. Do dyspozycji klientów przygotowany został również serwis ENERGA24 dostępny pod adresem 24.energa.pl. Skargę lub uwagi dotyczące otrzymanej odpowiedzi można natomiast przesłać do Rzecznika Klienta przez dedykowany formularz na stronie internetowej www.energa.pl.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.
więcej

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.