Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

HUAWEI i Microsoft zawarły porozumienie na temat współpracy w chmurze

Podczas HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju, HUAWEI i Microsoft podpisały porozumienie, w ramach którego aplikacje firmy z Redmond zostaną udostępnione w Huawei Cloud. Obie firmy chcą w ten sposób zainicjować współpracę w zakresie publicznej chmury, która zapewniłaby przedsiębiorstwom szeroki dostęp do nowoczesny rozwiązań.

Podczas HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju, HUAWEI i Microsoft podpisały porozumienie, w ramach którego aplikacje firmy z Redmond zostaną udostępnione w Huawei Cloud. Obie firmy chcą w ten sposób zainicjować współpracę w zakresie publicznej chmury, która zapewniłaby przedsiębiorstwom szeroki dostęp do nowoczesny rozwiązań.

Współpraca obu firm ma przyczynić się do wzrostu przedsiębiorstw poprzez szybsze i sprawniejsze wdrożenie procesu cyfrowej transformacji. Pomóc im w tym mają udostępniane w Huawei Cloud – poprzez bezpieczny hosting – aplikacje jako usługi. Ponadto, Huawei i Microsoft ze względu na obiecujące perspektywy wynikające ze współpracy, będą prowadzić wspólne działania, w tym także marketingowe, zwiększające ich obecność na globalnym rynku.

– Zgodnie z filozofią skoncentrowaną na potrzebach klienta, Huawei jest aktywnie zaangażowany w rozwój inteligentnego społeczeństwa. Podobnie jak Microsoft, który jest wiodącym dostawcom oprogramowania, usług i rozwiązań. Współpraca obu firm w ramach Huawei Cloud daje więc możliwość zbudowania otwartego i korzystnego ekosystemu dla przedsiębiorstw do ich rozwoju – powiedział Zheng Yelai, prezes Huawei Cloud BU i IT Product Line, podczas podpisania porozumienia.

– Czwarta rewolucja przemysłowa, oparta na innowacjach technologicznych, stwarza klientom biznesowym możliwość osiągania coraz więcej w niemal każdej branży. Dlatego też Huawei, jako światowy lider w dziedzinie rozwiązań dla przedsiębiorstw, jest strategicznym partnerem dla Microsoftu w naszej misji wspierania firm w ich cyfrowej transformacji. Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie dostarczyć klientom potrzebne im rozwiązania, które przyczynią się do ich szybszego rozwoju – podkreślił Alain Crozier, dyrektor generalny Microsoft China.

HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju to najważniejsze wydarzenie organizowane przez Huawei dla uczestników globalnego rynku ICT. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest „Grow with the Cloud”. W jego ramach firma chce poruszać zagadnienia związane z możliwościami przyspieszenia cyfrowej transformacji w ramach otwartego ekosystemu, przy współpracy z wieloma partnerami.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Cyfrowa transformacja branży finansowej i ubezpieczeniowej

Jak wynika z analiz Iron Mountain Polska, także polski biznes staje się coraz bardziej cyfrowy. Lockdown i praca zdalna w oczywisty sposób utrudniły bieżący dostęp do informacji przechowywanych na tradycyjnych nośnikach, a to znacząco przyspieszyło zmiany. Jak obecnie kształtuje się sytuacja wśród firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowego, które ze względu na charakter swojej działalności generują największą liczbę dokumentów?
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Sztuczna inteligencja pomaga w weryfikacji wieku internautów

W przestrzeni cyfrowej dzieci i nastolatki mają łatwy dostęp do treści z ograniczeniami wiekowymi. W efekcie to np. chłopcy w wieku 12–17 lat są największymi konsumentami pornografii w internecie, problemy z hazardem mają już 11-letnie dzieci, a weryfikację wieku na większości witryn łatwo jest obejść.