Zmiany w kierownictwie S8

Zmiany w kierownictwie outsourcingowego call center S8 S.A. Dyrektorem Centrum Obsługi Klienta został Dawid Pałka. Zastępcą – Krystian Szwarc.

Zmiany w kierownictwie outsourcingowego call center[1] S8 S.A. Dyrektorem Centrum Obsługi Klienta został Dawid Pałka. Zastępcą – Krystian Szwarc.

1 września nastąpiły zmiany w składzie managerów spółki S8. Dyrektorem Centrum Obsługi Klienta został Dawid Pałka. Pałka to absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Finansów.  Karierę rozpoczynał w międzynarodowej korporacji J&P Avax, gdzie zajmował się raportami oraz analizą danych. Doświadczenie marketingowe nabierał jako Key Account oraz Project Manager w agencji kreatywnej. Od 2013 r. dynamicznie awansował w strukturach branży outsourcingowej. Prowadził projekty sprzedażowe, ubezpieczeniowe oraz wydawnicze, kierując 60 osobowym zespołem.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *