Energa: wizyta w salonie umówiona on-line

Ponad tysiąc wizyt miesięcznie umawianych jest przez internet w Salonach Energi Obrót. Firma jako pierwszy sprzedawca energii w Polsce wprowadziła platformę do rezerwacji spotkań on-line. W ciągu ostatnich pięciu miesięcy podwoiła ich liczbę.

Ponad tysiąc wizyt miesięcznie umawianych jest przez internet w Salonach Energi Obrót. Firma jako pierwszy sprzedawca energii w Polsce wprowadziła platformę do rezerwacji spotkań on-line. W ciągu ostatnich pięciu miesięcy podwoiła ich liczbę.

Klienci mogą wybrać dzień i godzinę wizyty w Salonach Sprzedaży Energi Obrót na stronie rezerwacje.energa.pl. Dzięki temu w placówce nie muszą czekać na obsługę. Umówienie spotkania z pracownikiem obsługi klienta jest proste i szybkie – wymaga jedynie wpisania w formularz zgłoszeniowy imienia i nazwiska, oraz adresu mailowego i numeru telefonu. Po wskazaniu preferowanego salonu, wyświetlane są najbliższe wolne terminy (także w bieżącym dniu). Usługa jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedstawicieli małych przedsiębiorstw. Energa w październiku 2016 roku, jako pierwszy sprzedawca energii w Polsce uruchomiła rezerwacje wizyt on-line.

Nowe rozwiązanie cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów. Od lutego liczba rezerwowanych w ten sposób wizyt zwiększyła się prawie dwukrotnie. Teraz jest ich średnio ponad tysiąc miesięcznie. Z rezerwacji on-line najczęściej korzystają klienci w Gdańsku i w Gdyni, a najrzadziej w Płocku i Toruniu.

– Cieszymy się, że wprowadzony przez nas system internetowego umawiania wizyt jest coraz bardziej popularny wśród klientów. Dobrze rozumiemy ich potrzeby i oferujemy nowoczesne, dopasowane do zmieniających się uwarunkowań rynkowych rozwiązania. Dzięki wprowadzeniu tego narzędzia klienci mogą szybko i wygodnie umówić się na spotkanie z naszym pracownikiem bez obawy, że będą musieli tracić czas na stanie w kolejce. Jest to jedna z wielu dostępnych opcji kontaktu z naszą firmą. Klienci mogą również przyjść do salonów Energi Obrót bez wcześniejszej rezerwacji, zadzwonić na infolinię lub skorzystać z formularza zgłoszeniowego na naszej stronie energa.pl – mówi Dariusz Chrzanowski, Wiceprezes Energi Obrót SA.

Total
0
Shares
1 komentarz
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.
więcej

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.