Odsłony stron na urządzeniach mobilnych rosną, jak radzi sobie outsourcing call center?

Już prawie połowa odsłon stron internetowych w lipcu została wygenerowana na urządzeniach mobilnych. Informacje te podał Gemius.

Już prawie połowa odsłon stron internetowych w lipcu została wygenerowana na urządzeniach mobilnych. Informacje te podał Gemius.

Udział odsłon stron z komputerów osobistych i laptopów maleje już od 2013 roku. Cztery lata temu odsłony stron na laptopach i komputerach osobistych stanowiły aż 91% odsłon. Dzisiaj jest to około 60%. Lipiec był jednak wyjątkowy, bo wartość ta spadła poniżej 50%.

Oznacza to, że coraz częściej podczas przeglądania stron internetowych korzystamy z urządzeń mobilnych. Jeszcze w 2014 roku zaledwie co dziesiąta odsłona generowana była na ekranie telefonu, w ubiegłym roku już co trzecia, a obecnie już co druga. Warto dodać, że maleje także ilość odsłon generowanych na tabletach. W 2013 było to około 4,5%, w lipcu tego roku Gemius zanotował spadek do 3,2%.

Sprawdziliśmy, które strony internetowe największych outsourcingowych call center[1] są dobrze wyświetlane na urządzeniach mobilnych. Najlepiej wypada strona firmy UniCall, CCIG oraz Telmon:

Nieco słabiej wygląda strona firmowa spółki Transcom:

http://www.transcom.com

Responsywności (dostosowania strony do wyświetlania na urządzeniach mobilnych) brakuje stronom spółki Telbridge, Armatis-Lc, Voice Contact Center[2] i Teleperformance:

Dużo lepiej radzą sobie z tematem mniejsze outsourcingowe call center: Contact Center One, Octopus Call Center, Great Call czy E-MCC:

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *