20-lecie działalności Teleperformance Polska w Polsce

W tym roku Teleperformance Polska świętuje 20-lecie funkcjonowania przedsiębiorstwa. Firma rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w 1997 r. i była jednym z pierwszych call center w Polsce. Kolejne lata przyniosły spółce intensywny rozwój. W 2004 r. firma dołączyła do Grupy Teleperformance, światowego lidera w outsourcingu usług contact center.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

W tym roku Teleperformance Polska świętuje 20-lecie funkcjonowania przedsiębiorstwa. Firma rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w 1997 r. i była jednym z pierwszych call center[1] w Polsce. Kolejne lata przyniosły spółce intensywny rozwój. W 2004 r. firma dołączyła do Grupy Teleperformance, światowego lidera w outsourcingu usług contact center[2].

– Z dumą możemy patrzeć na naszą dzisiejszą pozycję w branży outsourcingu. Droga, którą konsekwentnie podążaliśmy przez ostatnie dwie dekady nie zawsze była prosta. 20-letniej działalności firmy towarzyszył szereg odważnych decyzji, kluczowych zmian i inwestycji. Przede wszystkim firma zmieniła profil działalności na taki, który zakłada specjalizację w obsłudze wielojęzycznych projektów dla globalnych marek. – powiedział Mariusz Odkała, Prezes Zarządu Teleperformance Polska.

Korzystając z globalnej wiedzy i doświadczenia Grupy Teleperformance, firma systematycznie podnosiła jakość procesów operacyjnych, poziom standardów bezpieczeństwa teleinformatycznego, a także tworzyła jak najbardziej komfortowe warunki pracy, stając się dla kandydatów pracodawcą z wyboru.

W 2016 r. Teleperformance Polska dołączyła do grona firm, które spełniają wymagania certyfikacji PCI Data Security Standard, jednego z najważniejszych standardów gwarantujących bezpieczeństwo przetwarzanych informacji. W tym samym roku, firma spełniła normy certyfikacji ISO 27001. W marcu 2017 r. spółka otrzymała prestiżowe wyróżnienie – tytuł Gazeli Biznesu 2016.

Ten jubileusz to również doskonała okazja do oceny i podsumowania 20 lat funkcjonowania firmy w branży outsourcingu, a także katalizator to dalszego rozwoju poprzez realizację długofalowych planów. Strategicznym celem Teleperformance Polska na nadchodzące lata jest rozwój oddziału w Katowicach poprzez akwizycję nowych klientów, jak również utrzymanie pozycji lidera w dziedzinie wielokanałowego zarządzania doświadczeniami klienta.

Obecnie Teleperformance Polska funkcjonuje w czterech oddziałach zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 50 i ul. Wołoskiej 24, w Katowicach i Siedlcach oraz zatrudnia niemalże 1 000 pracowników, którzy na co dzień obsługują klientów z 21 krajów w 17 językach.

– Firma nie byłaby w stanie osiągnąć takiego sukcesu, gdyby nie ciężka praca i zaangażowanie blisko 1 000 członków zespołu Teleperformance w Polsce, którzy oddają się swojej pracy każdego dnia. Jestem przekonany, że będziemy się dalej intensywnie rozwijać i odnosić sukcesy, oferując doskonałą obsługę naszym klientom z całego świata. – dodaje Mariusz Odkała.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *