TU Europa rozpoczyna współpracę z ENERGA-OBRÓT SA

Branża energetyczna to nowy obszar działalności Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Ubezpieczyciel nawiązał współpracę z jednym z liderów sprzedaży energii elektrycznej w Polsce: ENERGĄ – OBRÓT SA. Obie firmy wprowadziły wspólną ofertę, która jest kierowana do przedsiębiorców i łączy ochronę ubezpieczeniową ze stałą ceną sprzedaży energii elektrycznej.

Branża energetyczna to nowy obszar działalności Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Ubezpieczyciel nawiązał współpracę z jednym z liderów sprzedaży energii elektrycznej w Polsce: ENERGĄ – OBRÓT SA. Obie firmy wprowadziły wspólną ofertę, która jest kierowana do przedsiębiorców i łączy ochronę ubezpieczeniową ze stałą ceną sprzedaży energii elektrycznej.

– Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączyła ENERGA-OBRÓT SA. Będziemy dążyli do dalszego rozwoju współpracy z firmami z sektora energetycznego. Jest to dla nas jeden ze strategicznych kierunków rozwoju biznesu – mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa.

Współpraca ze sprzedawcami energii elektrycznej wpisuje się w strategię Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Zgodnie z nią ubezpieczyciel rozwija alternatywne, nietradycyjne kanały sprzedaży i poszukuje nowych partnerów biznesowych. Rozpoczął już współprace m.in. z firmami telekomunikacyjnymi, sieciami sklepów czy podmiotami z branży e-commerce.

Oferta „Energiczni fachowcy” jest kierowana do przedsiębiorców. W ramach oferty klienci otrzymują stałą cenę sprzedaży energii elektrycznej oraz ubezpieczenie zapewniające dostęp do fachowców, którzy pozwolą przywrócić firmę do działania w przypadku awarii lub zdarzenia losowego.
– Przygotowana we współpracy z Grupą Ubezpieczeniową Europa oferta „Energiczni fachowcy” to tylko jedna z wielu propozycji, które aktualnie otrzymują klienci ENERGA-OBRÓT SA. Zapewnienie im komfortu i poczucia bezpieczeństwa to dla nas priorytet, wynikający bezpośrednio z przyjętej strategii firmy. Ochrona klientów przed następstwami awarii i zdarzeń losowych to pierwszy, ale nie jedyny krok w tym obszarze – mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes zarządu ENERGA-OBRÓT SA.

– Wybita szyba w sklepie, przepięcie, które unieruchamia warsztat samochodowy czy niedziałający komputer w biurze księgowym – te wszystkie wydarzenia stanowią dla przedsiębiorcy poważny problem. Wystarczy jeden telefon, by nasi fachowcy rozpoczęli działania w celu zdjęcia tego kłopotu z jego głowy i umożliwienia mu szybkiego powrotu do prowadzenia biznesu – mówi Jacek Wakulski, dyrektor Departamentu Programów Partnerskich w Grupie Ubezpieczeniowej Europa.

„Energiczni fachowcy” są oferowani w dwóch pakietach. Wariant Standard daje dostęp do usług wybranych fachowców (elektryk, hydraulik, dekarz, stolarz, ślusarz, szklarz, technik urządzeń alarmowych i domofonowych, gazowych, grzewczych, klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych). Z ich pomocy można skorzystać dwa razy w ciągu roku. Umożliwia także m.in. naprawę sprzętu komputerowego lub biurowego.

Natomiast w wariancie Premium ubezpieczenie jest rozszerzone o dostęp do usług prawnych. Dzięki usłudze Opinie Prawne klient zyskuje możliwość otrzymania maksymalnie czterech opinii i analiz prawnych dotyczących zagadnień prawnych w 12-miesięcznym okresie odpowiedzialności ubezpieczeniowej. Dodatkowo dzięki usłudze Informacji Prawnej przedsiębiorca otrzymuje nieograniczony dostęp do telefonicznych konsultacji prawnych z zakresu m.in. spraw cywilnoprawnych, administracyjnych, podatkowych czy prawa pracy.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.
więcej

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.