Niemieckie Competence Call Center zajmie się fake-newsami i obraźliwymi komentarzami na Facebooku

Obok berlińskiego centrum monitoringu Facebooka, które prowadzi spółka Bertelsmann Arvato, jesienią tego roku powstanie drugie centrum w Essen (Nadrenia Północna-Westfalia w Niemczech). Poprowadzi je spółka Competence Call Center. Na początek pracować w nim będzie 500 konsultantów.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Obok berlińskiego centrum monitoringu Facebooka, które prowadzi spółka Bertelsmann Arvato, jesienią tego roku powstanie drugie centrum w Essen (Nadrenia Północna-Westfalia w Niemczech). Poprowadzi je spółka Competence Call Center[1]. Na początek pracować w nim będzie 500 konsultantów.

Oba centra będą usuwać nielegalne treści takie jak pornografię, hejt i fake-news. Facebook chce jeszcze skuteczniej z nimi walczyć. Facebook nie wykluczona także zastosowania sztucznej inteligencji. – Jesteśmy świadomi naszej odpowiedzialności i wzmocnimy nasze działania w walce z nielegalnymi wpisami – powiedział niemieckiemu Deutsche Welle – Martin Ott, dyrektor zarządzający Facebooka na kraje Europy Środkowej.

Facebook zgodnie z nowymi przepisami ma 24 godziny na usunięcie treści niezgodnych z prawem, a zgłoszonych przez użytkowników sieci społecznościowych. Na inne bezprawne treści mają siedem dni. Gdyby tego nie zrobili – może być nałożona na nie kara w wysokości 50 mln Euro.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *