Connect with us

Vending w biurach nareszcie z płatnością bezgotówkową

POWIERZCHNIE BIUROWE

Vending w biurach nareszcie z płatnością bezgotówkową

Automaty z przekąskami i napojami stoją w niemal każdym biurze, niemal w każdym call center. – Rynek vendingowy w Polsce to około 3 proc. ogólnej sprzedaży, podczas gdy w Europie zachodniej jest on pięć razy większy – twierdzi Aleksander Wąsik, prezes Polskiego Stowarzyszenia Vendingu.

Wkrótce sprzedaż może wzrosnąć, bo Grupa Ingenico globalny lider w dziedzinie bezproblemowych płatności, ogłosiła, że ​​dostarczyła firmie Dallmayr, wiodącemu operatorowi automatów vendingowych, samoobsługowe terminale zbliżeniowe, które zainstalowane będą w maszynach vendingowych w Polsce.

Dzięki jednemu z najwyższych poziomów penetracji płatności zbliżeniowych w Europie, konsumenci w Polsce oczekują wygodnego sposobu płacenia kartą, a także coraz częściej – telefonem komórkowym. Firma Ingenico dostarczyła rozwiązanie do obsługi – w bezpieczny i szybki sposób – płatności bezgotówkowych. Klienci Dallmayr będą mogli płacić za produkty kartami zbliżeniowymi oraz telefonami, wykorzystującymi technologię NFC. Współpraca pomiędzy Dallmayr i Ingenico polega na zainstalowaniu prostych w obsłudze oraz bezpiecznych terminali płatniczych iUC180B.

– Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim Dallmayr – jeden z liderów na rynku – obdarzył rozwiązania Ingenico. Współpracowaliśmy już z Dallmayr w dziedzinie płatności bezgotówkowych na poziomie europejskim a teraz dostarczamy taki sam poziom wygody i bezpieczeństwa klientom w Polsce. Jesteśmy przekonani, że dzięki płatnościom zbliżeniowym, korzystanie z automatów vendingowych przeniesie doświadczenia zakupowe na wyższy poziom – mówi Marcin Budziszewski, Sales Director, Poland and Baltic Countries, Ingenico

– Oczekiwania naszych klientów stale rosną, więc zaoferowanie im opcji płacenia kartą było dla nas naturalne. Obecnie ludzie używający naszych maszyn, koncentrują się głównie na szybkości i niezawodności płatności za produkty. Terminale firmy Ingenico z pewnością zaspokoją potrzeby naszych klientów – dodaje Dariusz Ćwiąkała, Sales Director, Dallmayr

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE