Unified Factory planuje emisję 2,86 mln akcji

Spółka Unified Factory – producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej – poinformowała o podjęciu decyzji dotyczącej prywatnej emisji ok. 2,86 mln akcji.

Spółka Unified Factory – producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej – poinformowała o podjęciu decyzji dotyczącej prywatnej emisji ok. 2,86 mln akcji. Unified Factory oceniło maksymalny poziom potrzeb inwestycyjnych niezbędnych do przyspieszenia rozwoju oraz realizacji wyznaczonych celów na kwotę ok. 55 mln zł.

Po uzyskaniu zadowalających wyników finansowych pierwszego półrocza 2017 roku, będących wynikiem właściwie przyjętej strategii oraz po rozpatrzeniu aktualnych i długoterminowych potrzeb inwestycyjnych spółki związanych z przyspieszeniem dalszego rozwoju w zakresie rozbudowy platformy Customer Service Automation, algorytmów sztucznej inteligencji, konieczności znaczącej rozbudowy globalnej sieci sprzedaży oraz pełnej skalowalności biznesu […] podjął uchwałę […] w sprawie podjęcia działań zmierzających do podwyższenia kapitału zakładowego spółki w granicach kapitału docelowego” – czytamy w komunikacie spółki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Intercity przechodzi na eko (dla klientów)

PKP Intercity od 2 czerwca oferuje swoim klientom możliwość zweryfikowania wielkości śladu węglowego, jaki pozostawiają po sobie w trakcie podróży samochodem, samolotem, autobusem lub pociągiem. Działanie to znakomicie wpisuje się w trend bycia eko-marką.
więcej

Zmiany w zarządzie Altar

Zmienił się Zarząd w spółce Altar, która jest dostawcą platformy contact center. Prezesem niezmiennie od kilku kadencji pozostaje Waldemar Cichacz, natomiast do Zarządu dołączyła dwójka doświadczonych pracowników spółki: Magdalena Borys, która nadzoruje obszar wdrożeń i serwisu oraz Krzysztof Guzikowski odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i realizację projektów.