Connect with us

Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX

SPRZĘT

Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX

Polycom wprowadził aktualizację oprogramowania biznesowych telefonów multimedialnych z serii VVX. UCS 5.6.0 to najbardziej rozbudowane i oferujące najwięcej funkcji oprogramowanie w branży telekomunikacyjnej do telefonów IP działających w środowiskach Open SIP (Session Initiation Protocol) i Skype for Business.

Dzięki nowej wersji oprogramowania partnerzy i klienci Polycom mogą łatwo i sprawnie zarządzać połączeniami komunikacyjnymi z poziomu telefonów nabiurkowych Polycom. Obejmuje ona szereg funkcji integracji z rozwiązaniami BroadSoft, takimi jak oczekiwanie na połączenie oparte na serwerze (Server Based Call Waiting), oddzwanianie pod ostatni numer oparte na serwerze (Server Based Last Call Return) oraz dźwięk powiadamiania o rozłączeniu zdalnego rozmówcy (Remote Party Disconnect Alert Tone). Dzięki tym opcjonalnym funkcjom użytkownicy końcowi mogą korzystać z wielu zalet usprawnionej komunikacji.

W przypadku Skype for Business, UCS 5.6.0 oferuje usprawnienia w zakresie blokowania urządzenia (Device Lock). Obsługuje też kodek Siren7, schematy połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan), normalizację planu połączeń (Dial Plan Normalization) oraz pojedyncze logowanie z wykorzystaniem rozwiązań innych producentów.

Wszystkie wymienione usprawnienia podnoszą komfort korzystania ze Skype for Business w biznesowych telefonach multimedialnych VVX. Jednocześnie spełnione są najnowsze wymagania Microsoft w zakresie programu interoperacyjności z produktami innych producentów (3rd Party Interoperability Program – 3PIP).

Do nowej wersji oprogramowania włączono kilka funkcji znanych z VVX D60, takich jak parowanie stacji bazowych na podstawie adresu MAC, przekazywanie aktywnych połączeń między VVX i D60, ręczne parowanie stacji bazowych i maksymalne ograniczenie liczby słuchawek na stację bazową.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE