mBank najlepszym cyfrowym bankiem dla korporacji w Polsce

Magazyn finansowy Global Finance po raz kolejny wyróżnił mBank jako najlepszy bank w Polsce – tym razem w kategorii „World’s Best Corporate/Institutional Digital Banks”. Nagroda potwierdza ważną pozycję mBanku na rynku, podążanie za najnowszymi trendami i precyzyjne dopasowywanie usług do potrzeb klientów korporacyjnych.

Magazyn finansowy Global Finance po raz kolejny wyróżnił mBank jako najlepszy bank w Polsce – tym razem w kategorii „World’s Best Corporate/Institutional Digital Banks”. Nagroda potwierdza ważną pozycję mBanku na rynku, podążanie za najnowszymi trendami i precyzyjne dopasowywanie usług do potrzeb klientów korporacyjnych.

Global Finance to międzynarodowy, specjalistyczny magazyn, który od 30 lat zajmuje się analizą rynku finansowego na świecie i co roku nagradza najlepsze instytucje działające w branży. W tym roku w kategorii „World’s Best Corporate/Institutional Digital Banks” wśród polskich banków zwyciężył mBank.

W corocznym konkursie, Global Finance stosuje wielopoziomowy proces oceny, na który składa się m.in. opinia jurorów Infosys – światowego lidera w zakresie konsultingu, technologii i outsourcingu. Zwycięzcy nominowani są na poziomie globalnym, regionalnym, krajowym oraz w ramach poszczególnych kategorii.

Podstawowymi kryteriami oceny banków w kategorii „World’s Best Corporate/Institutional Digital Banks” są: strategia wobec digitalizacji, skuteczność korzystania z kanałów elektronicznych, wzrost liczby klientów i procesów obsługiwanych elektronicznie, zakres usług oferowanych cyfrowo, mierzalne korzyści osiągnięte dzięki wykorzystaniu potencjału inicjatyw cyfrowych, jak również użyteczność i funkcjonalność samego projektu strony serwisu transakcyjnego i mobilnego.

Jak podkreśliło jury, tegoroczni zwycięzcy w kategorii najlepszy cyfrowy bank dla korporacji, rozumieją, że zarówno klient korporacyjny, jak i detaliczny oczekuje od banków umiejętnego adaptowania nowych rozwiązań.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.
więcej

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.