Transcom z nagrodą na Platinium Contact Center Awards

Firma Transcom ponownie została wyróżniona w konkursie magazynu hiszpańskiego magazynu Contact Center. Otrzymała prestiżową nagrodę w kategorii Best Customer Experience in Banking podczas gali Platinium Contact Center Awards.

Firma Transcom ponownie została wyróżniona w konkursie magazynu hiszpańskiego magazynu Contact Center[2]. Otrzymała prestiżową nagrodę w kategorii Best Customer Experience[1] in Banking podczas gali Platinium Contact Center Awards.

Wręczenie nagród odbyło się na deskach teatru Goya w Madrycie. W konkursie wzięło udział ponad 300 managerów contact center in-house, outsourcing i firm przedstawicieli firm technologicznych.

Nagrody w konkursie Platinium Contact Center Awards to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży contact center w Hiszpanii. Każdego roku nagrody trafiają do firm, które mogą poszczycić się doskonałym know-how i ogromnym zaangażowaniem w procesy zapewniające najwyższą jakość oraz dobre relacje z klientami.

– To dla nas ogromny zaszczyt, że otrzymaliśmy tę nagrodę po raz kolejny. To wzmacnia naszą pozycję jako lidera w tej wymagającej branży, jaką jest bankowość. Aby utrzymać wysoką jakość oraz najwyższe standardy obsługi klientów musimy corocznie wkładać mnóstwo pracy i wysiłku. Ta nagroda to znakomite ukoronowanie wysiłków wszystkich naszych pracowników. – powiedział Juan Brun, conuntry Manager Transcom Iberia.

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *