Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

T-Mobile powalczy jednak o klientów

Zwiększenie zatrudnienia w call center, zmiana taryf, nowa oferta telewizyjno-internetowa, 150 nowych punktów obsługi klienta i zatrudnienie w nich aż 700 pracowników – to zmiany, które chce do marca przyszłego roku wprowadzić operator telefonii komórkowej T-Mobile Polska.

Zwiększenie zatrudnienia w call center[1], zmiana taryf, nowa oferta telewizyjno-internetowa, 150 nowych punktów obsługi klienta i zatrudnienie w nich aż 700 pracowników – to zmiany, które chce do marca przyszłego roku wprowadzić operator telefonii komórkowej T-Mobile Polska.

W tym roku spółka dokonała zmiany na stanowisku prezesa zarządu. Adama Sawickiego zastąpił Andreas Meierhofer. Meierhofer w rozmowie z dziennikiem Puls Biznesu tłumaczył, że polski rynek jest na tyle konkurencyjny, że aby zdobywać nowych klientów trzeba się czymś odróżnić.
– Na bardzo konkurencyjnym polskim rynku wszyscy upodobnili się do siebie, a by zdobywać klientów, trzeba się odróżnić. Zmieniamy pozycjonowanie marki, próbujemy dotrzeć do milenialsów, upraszczamy też taryfy. Priorytetem jest segment abonamentowy i na razie rezultaty są optymistyczne, co potwierdzają statystyki przenoszenia numerów.

T-Mobile w II kwartale tego roku – wg. raportu UKE oddał najmniej abonentów. Teraz operator postawi na polepszenie jakości obsługi klientów.

– Nie jestem typem CEO, który codziennie siedzi z dyrektorem finansowym nad tabelkami i w ten sposób zarządza firmą. Żeby poprawiać wyniki, trzeba zdobywać klientów, a nie da się tego zrobić, jeśli nie poprawi się ich obsługi i działalności operacyjnej firmy. Już zatrudniamy pracowników w call center, kilkaset osób dołączy też do nas w rozbudowywanej stacjonarnej sieci sprzedaży. – wyjaśniał Andreas Meierhofer.

Prezes T-Mobile stwierdził w wywiadzie, że spółce zależy na rozwoju oferty dostępu do sieci Internet i telewizji, a nie na sprzedaży energii czy gazu, jak robią to pozostali operatorzy telefonii komórkowej.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
2 komentarzy
  1. teraz to te mniejsze warto przetestować. Jestem w a2mobile które jest konkurencyjne o te pakiety nolimit. Akurat siedze w branży Social media i musze mieć stały dostęp.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

MedApp i prof. Dariusz Dudek otwierają centrum telemedyczne

MedApp podpisał umowę inwestycyjną z Premium Lease & Finance (PLF), na mocy której nabędzie 50 proc. udziałów w spółce Telemedica prowadzącej działalność w zakresie centrum telemedycznego. Dzięki zawartemu porozumieniu MedApp wdroży ponadto system Carna Life w dwóch firmach.
Czytaj więcej

Play znowu naciąga klientów na niezamówione usługi

UOKiK już wielokrotnie zajmował się interwencjami w sprawie usług dodatkowo płatnych, świadczonych na rzecz klientów przez telekomy. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, powinno się to odbyć najpóźniej w chwili wyrażenia przez niego woli zawarcia umowy. Jak pokazuje życie, nie zawsze operatorzy o tym pamiętają. A szkoda, bo do wymierzania kar dochodziło już wielokrotnie. Widocznie zyski są wyższe niż kary, jakie operatorzy muszą płacić.
Czytaj więcej

Pożar na warszawskim Annopolu. Awaria T-Mobile

Pożar, który wybuchł około godz. 8:15 na warszawskim Annopolu (dzielnica Białołęka) spowodował spore straty. Ewakuowano około 100 osób, a część budynku uległa zawaleniu. Jak informował młodszy brygadier Karol Kierzkowski z PSP, pożar objął 70 proc. powierzchni magazynu). W akcji wzięło udział 50 jednostek straży pożarnej i 160 strażaków.