100 punktów do spotkań i dialogu dla klientów ERGO Hestii

Profesjonalne doradztwo w nowoczesnej i otwartej na dialog z klientami przestrzeni. ERGO Hestia wspólnie z najlepszymi agentami ubezpieczeniowymi otworzyła już sto wystandaryzowanych punktów sprzedaży i obsługi klientów.

Profesjonalne doradztwo w nowoczesnej i otwartej na dialog z klientami przestrzeni. ERGO Hestia wspólnie z najlepszymi agentami ubezpieczeniowymi otworzyła już sto wystandaryzowanych punktów sprzedaży i obsługi klientów.

Punkty Standard to strategiczny projekt ERGO Hestii, stworzony z myślą o agentach, którzy chcą rozwijać swój biznes w oparciu o filozofię Najwyższego Standardu Ochrony. Setny taki lokal został otwarty 19 lipca w Tarnowie. W ciągu kolejnych miesięcy ich liczba wzrośnie do co najmniej 150. Typując partnerów do programu Punktów Standard ERGO Hestia stawia na agentów, którzy rozumieją, że ubezpieczenia to coś więcej niż proste wystawianie polis. W Punkcie Standard nasi klienci mają gwarancję z jednej strony wysokiego poziomu obsługi i merytorycznego doradztwa ubezpieczeniowego, z drugiej mogą oczekiwać komfortu, jaki oferuje nowoczesna i przyjazna przestrzeń zaaranżowana przy współpracy agenta z ERGO Hestią. Ubezpieczyciel wspiera swoich najlepszych partnerów biznesowych na etapie projektu, budowy, wyposażenia a następnie promocji i prowadzenia Punktów Standard.

– Punkty Standard to projekt mający na celu zapewnienie klientom Najwyższego Standardu Ochrony poprzez przyjazny dostęp do oferty ubezpieczeniowej – podkreśliła podczas otwarcia setnego punktu Małgorzata Makulska, wiceprezes ERGO Hestii. – Do współpracy w projekcie zapraszamy sprawdzonych i lojalnych partnerów utożsamiających się z marką ERGO Hestia. W takich miejscach kreujemy nową przestrzeń dla doradztwa i dialogu z klientami. Najwyższy Standard Ochrony ERGO Hestii wyróżnia się na rynku i nierozerwalnie łączy właśnie z dobrym doradztwem i najwyższą jakością obsługi – dodała.

Punkt Standard przy ul. Bema 20 w Tarnowie jest wyjątkowy z kilku powodów. Przestrzeń zaaranżowana dla klientów nie ogranicza się do możliwości rozmowy na temat ubezpieczeń.

– Dzięki połączeniu z galerią sztuki mam nadzieję, że „Bema 20” stanie się popularnym miejscem spotkań, bo ubezpieczenia to przecież… sztuka wyboru. – mówiła podczas otwarcia Agnieszka Niedbała, właścicielka agencji ubezpieczeniowej. – Nie było łatwo podjąć decyzję o zmianie lokalizacji, ale po 18 latach dojrzałam do tego. To miejsce z historią, z duszą i wierzę, że „Bema 20” będzie nowym adresem na mapie Tarnowa, który będzie sprzyjał dialogowi w różnych wymiarach, zarówno tym biznesowym, jak też artystycznym – dodała.

REKLAMA

Pierwszą wystawę w galerii „Bema 20” otworzyła Magdalena Kąkolewska, prezes Fundacji Artystycznej Podróży Hestii.

– Otwierając wystawę „Zwycięzcy” prezentujemy przekrój prac laureatów naszego konkursu skierowanego do artystów kończących uczelnie artystyczne. Z pewnością należą oni do grona najzdolniejszych artystów młodego pokolenia i wierzę, że dzięki przygodzie z Artystyczną Podróżą Hestii mogli doświadczyć czegoś nowego, tak samo jak biznes może czerpać ze sztuki. W takich okolicznościach to optymalne połączenie tych dwóch, tylko wbrew pozorom odrębnych, światów.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *