Arvato liderem w raporcie „Outsourcing Contact Center (CCO) z użyciem Oceny PEAK Matrix 2017″

Arvato CRM Solutions zostało uznane za lidera w zakresie usług Outsourcingu Contact Center (CCO) przez Grupę Everest – Przegląd Usługodawców za pomocą Oceny PEAK Matrix 2017. Arvato oceniono jako lidera na podstawie jego sukcesu rynkowego i możliwości świadczenia usług na rzecz klientów.

Arvato CRM[3] Solutions zostało uznane za lidera w zakresie usług Outsourcingu Contact Center[1] (CCO) przez Grupę Everest – Przegląd Usługodawców za pomocą Oceny PEAK Matrix 2017. Arvato oceniono jako lidera na podstawie jego sukcesu rynkowego i możliwości świadczenia usług na rzecz klientów.

Raport Grupy Everest jest dorocznym badaniem wiodących dostawców usług CCO na świecie, w którym ocenia się ich na podstawie pełnego zastawu kryteriów jakościowych i ilościowych. Kluczowe czynniki wzięte pod uwagę w ocenie możliwości CCO obejmują technologię i innowacje, skalę, zasięg, informacje zwrotne od kupującego i zakres.

Grupa Everest w szczególności podkreśliła skalę działalności Arvato CRM Solutions, która pozwala firmie „zaoferować nowym klientom bardziej skuteczne rozwiązania”. Innymi kluczowymi mocnymi stronami Arvato CRM Solutions pokreślonymi przez Everest Group są:

  • Możliwość obsługi klientów szukających rozwiązań wielokanałowych (multi-channel) i udział kanałów niegłosowych w przychodach.
  • Możliwości analityczne uzyskane po przejęciu Ramyam.
  • Koncentracja na innowacjach, w tym inwestycje w RPA, rozwiązania kognitywne, samoobsługę i laboratoria wielokanałowe (omnichannel[2]) oraz współpracę ze start-upami.

„Arvato jest wyraźnym liderem w dziedzinie CXS, ze szczególnymi mocnymi stronami w zakresie wachlarza usług budujących pozytywne doświadczenia klientów oraz szerokiego zasięgu świadczenia usług na rynkach globalnych”. To słowa Katriny Menzigian, Vice-Prezes ds. Badania Usług Doświadczeń Klienta w Grupie Everest.

– To dla nas zaszczyt, że zostaliśmy uznani przez Grupę Everest za Lidera. Potwierdza to naszą ciężką pracę, którą wykonujemy dla naszych klientów – podkreślał Andreas Krohn, CEO, Arvato CRM Solutions. – Arvato jest napędzane przez technologie, zróżnicowane przez nasze bogate doświadczenie, które zawdzięczamy sile naszych pracowników. Wybór Arvato na Lidera przez Grupę Everest stanowi dowód naszych możliwości świadczenia usług na takim poziomie, że stale będzie on zachwycał klientów i pokazuje, dlaczego niektóre z największych marek globalnych zdecydowały się na współpracę z nami.

Przegląd Usługodawców CCO Grupy Everest za pomocą oceny PEAK Matrix obejmował 36 firm i oceniał je na podstawie kryteriów bezwzględnych oraz względnych w skali roku, w tym sukcesu rynkowego, skali, zakresu, technologii i innowacji, zasięgu, a także satysfakcji klienta. Ocenione firmy podzielono na kategorie w oparciu o ich wyniki i nazwano je Liderami, Głównymi Konkurentami i Pretendentami.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
3. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *