Innogy uruchomiło mobilny salon obsługi klienta

Firma Innogy Polska (dawniej RWE) uruchomiła swój mobilny salon obsługi klienta. Ma on na celu ułatwienie kontaktu klientów z pracownikami firmy, którzy do najbliższego BOK mają zbyt daleko.

Firma Innogy Polska (dawniej RWE) uruchomiła swój mobilny salon obsługi klienta. Ma on na celu ułatwienie kontaktu klientów z pracownikami firmy, którzy do najbliższego BOK mają zbyt daleko.

Co ciekawe – w mobilnych punktach, poza zwykłą obsługą klienta – będzie można zasięgnąć informacji na temat budowy mikroinstalacji fotowoltanicznych.

Do soboty 8-go lipca z salonu mobilnego Innogy będą mogli skorzystać mieszkańcy Milanówka (salon zaparkował pod Centrum Handlowym Vendo Park). W kolejnym tygodniu Innogy i jego mobilny BOK będzie w Jabłonnej pod Warszawą. Tam salon będzie czynny od 10 do 15 lipca.

– Mobilny salon pozwoli mieszkańcom Warszawy i okolic załatwić bieżące sprawy blisko miejsca swojego zamieszkania, bez konieczności odwiedzenia salonów stacjonarnych. Zależy nam, aby Innogy Polska była odbierana jako firma, dla której wysoka satysfakcja Klientów jest absolutnym priorytetem.” – mówi dla CIRE.pl Janusz Moroz, członek zarządu Innogy Polska ds. handlu.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *