Pod takim tytułem BMS Polska organizuje 17-18.10.2017. w Hotelu Bristol, w Warszawie spotkanie biznesowe dla kadry zarządzającej Contact Center[1]. Psychologia zespołów CC to temat występujący głównie na szkoleniach, natomiast pomijany na konferencjach. Jest to pierwsze spotkanie tego typu na rynku.
Spotkanie BMS-u będzie miało charakter kameralny – 20-40 managerów różnych firm z działów Contact Center zasiądzie przy stole w mniej formalnej atmosferze, żeby porozmawiać na temat konkretnych przykładów z jakimi mieli do czynienia w swojej codziennej pracy. Spotkanie będzie dotyczyło głównie psychologii zespołów, oraz częściowo nowych technologii, które zwiastują zmiany dla całej branży.
Pojedyncza prelekcja będzie trwała około 60 minut, z czego połowa będzie przeznaczona na dyskusję, wymianę poglądów, doświadczeń. Konferencja ma charakter panelowy i kończy się kolacją integracyjną w jednej z warszawskich restauracji. Celem organizatorów jest poszerzenie spektrum wiadomości uczestników oraz zainicjowanie dialogu między konkurencyjnymi firmami.
Prelekcje wygłoszą czołowi managerowie wyższego szczebla z firm, które mają wysokie oceny, jeśli chodzi o jakość Contact Center: Gothaer TU SA, Best SA, Getin Noble Bank SA, Tesco CE, mBank, Unima 2000, Logisfera 33, Vivus Finance.
Bliższych informacji udziela:
Jarosław Senator
BMS Group Project Manager
662-044-962
Patronem medialnym spotkania jest portal CCNEWS.pl