Jeśli będzie trzeba, przeniesiemy się do UK czy innego kraju UE

Zdaje się, że sieci tv cyfrowych znalazły metodę na uniknięcie masowego exodusu klientów w związku z nowymi zasadami ściągania opłat abonamentowych polegającymi na nałożeniu na operatorów płatnych platform telewizyjnych obowiązku przekazywania danych osobowych klientów dla Poczty Polskiej.

Zdaje się, że sieci tv cyfrowych znalazły metodę na uniknięcie masowego exodusu klientów w związku z nowymi zasadami ściągania opłat abonamentowych polegającymi na nałożeniu na operatorów płatnych platform telewizyjnych obowiązku przekazywania danych osobowych klientów dla Poczty Polskiej.

– Nie odpuścimy i nie przekażemy danych naszych abonentów Poczcie Polskiej, która sprawdzi, czy płacą oni abonament radiowo-telewizyjny. Jeśli będzie taka potrzeba, przeniesiemy działalność do Wielkiej Brytanii albo innego kraju Unii Europejskiej – mówią w nieoficjalnych rozmowach z posłami opozycji przedstawiciele największych operatorów płatnej telewizji. Informację taką podał specjalistyczny serwis SatKurier.pl.

Posłowie mają na rozpoczynającym się dzisiaj posiedzeniu Sejmu rozpatrywać proponowaną nowelizację prawa.

Brytyjski odpowiednim Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji – Ofcom – od lat cieszy się zainteresowaniem Polskich nadawców ze względu na szybszą procedurę, mniejszą ilość biurokracji i koszty uzyskania koncesji na nadawanie.

Przypomnijmy, że nie byłby to pierwszy taki przypadek w historii. Startująca w 1998 roku platforma tv satelitarnej Wizja TV swój program nadawała w Maidstone pod Londynem.

Operatorzy tv kablowych boją się utraty tysięcy klientów rezygnujących z usług platform. Wielu z nich godzi się nawet na zapłacenie kar umownych – bo te są mniej dotkliwe w zetknięciu się z planowanymi karami za uchylanie się od obowiązku rejestracji odbiorników (planowana kara to nawet 1,5 tys. zł).

Gdy rozmawiamy z outsourcingowymi call center[1] na temat prowadzonych dla dostawców platform cyfrowej telewizji projektów akwizycyjnych, niemal każdy z nich potwierdza, że ostatnio znacznie trudniej jest zachęcić klientów do podpisania umowy lub przedłużenia obecnej.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *