Connect with us

Red Hat wprowadza skonteneryzowaną platformę do zarządzania interfejsami API

TECHNOLOGIE

Red Hat wprowadza skonteneryzowaną platformę do zarządzania interfejsami API

Red Hat, Inc. wprowadził rozwiązanie Red Hat 3scale API Management jako w pełni skonteneryzowaną, lokalną platformę do kompleksowego zarządzania cyklem życia interfejsów API. Lokalna wersja stanowi rozwinięcie istniejącej, chmurowej oferty SaaS i rozszerza dostępne opcje wdrożeniowe – oferuje organizacjom bardziej zaawansowane i elastyczne rozwiązanie do zarządzania interfejsami programowania aplikacji (API) w ich własnych centrach danych.

Jako pierwsze główne wydanie platformy po przejęciu 3scale przez Red Hat w czerwcu 2016 roku, Red Hat 3scale API Management – On Premise wpisuje się w wizję przyspieszenia cyfrowej transformacji i innowacji dzięki architekturom chmury hybrydowej sterowanym przez interfejsy API. Nazywane „nowym językiem współpracy”, interfejsy API stanowią elementy budulcowe współczesnej hiperpołączonej gospodarki, której motorami są mobilność, internet rzeczy (IoT) oraz nowe architektury aplikacyjne, takie jak kontenery i mikrousługi.

Lokalne wdrożenie Red Hat 3scale API Management z wykorzystaniem Red Hat OpenShift Container Platform pozwala klientom efektywnie zarządzać całym cyklem życia interfejsów API bez eksponowania usług na zewnątrz, co zapewnia większe bezpieczeństwo i kontrolę. Pomaga to spełnić wymagania przepisowe, a jednocześnie wykorzystać zaawansowane możliwości konfiguracyjne, wdrożeniowe i administracyjne metodologii DevOps.

Rozwiązanie Red Hat 3scale API Management, które otrzymało tytuł lidera w raporcie 2016 Gartner Magic Quadrant for Full Lifecycle API Management, oferuje architekturę opartą na API, która wspiera elastyczne podejście do tworzenia aplikacji, obok integracji kontenerów i usług rozproszonych.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE