Teleperformance otwiera oddział w Malezji

500 stanowisk i 25 języków – tak wygląda start nowego outsourcingowego call center Teleperformance zlokalizowanego w Penang w Malezji.

500 stanowisk i 25 języków – tak wygląda start nowego outsourcingowego call center[1] Teleperformance zlokalizowanego w Penang w Malezji.

Decyzja o otwarciu nowej lokalizacji w Malezji spowodowana była wzrostem ilości projektów multijęzycznych prowadzonych przez hub firmy Teleperformance w rejonie Azji i Pacyfiku.

Penang to wyspa z prawie dwoma milionami mieszkańców. Jest dość zurbanizowana i popularna wśród turystów. Największą atrakcją wyspy jest zbudowane przez Brytyjczyków miasto Georgetown, pełne kolonialnej i chińskiej architektury oraz świątyń różnych wyznań. Wyspa połączona jest z lądem stałym 13 kilometrowym mostem, jednym z najdłuższych na świecie.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *