ClearOne ze wzrostem w udziale rynku systemów AV

Z analiz wynika, że ClearOne niezmiennie utrzymuje równowagę pomiędzy konkurencyjną ceną a najwyższej jakości technologią.

Z analiz wynika, że ClearOne niezmiennie utrzymuje równowagę pomiędzy konkurencyjną ceną a najwyższej jakości technologią.

Firma ClearOne, globalny lider w zakresie dostarczania rozwiązań do komunikacji głosowej i wizualnej, jak podaje niezależna firma konsultingowa Frost & Sullivan, w 2015 roku odnotowała w skali globalnej aż 55,8% udziału w dochodach rynku rozwiązań systemów audio, a w 2014 – 51,5 %.
ClearOne wzmocnił swoją pozycję dostawcy rozwiązań audio i wideokonferencyjnych. Swoją przewagę w tym segmencie rynku firma zawdzięcza kompleksowemu portfolio (systemy mikrofonów przewodowych i bezprzewodowych, profesjonalne matryce dźwiękowe, wideokonferencje), wyjątkowej jakości produktów, zorientowaniu na innowacyjność oraz rozwiniętej sieci partnerskiej, jak podaje ostatni raport Frost & Sullivan – Growing Collaborative Business Culture Drives Demand for Audio Conferencing Endpoints, opublikowany w grudniu 2016 roku na podstawie danych z roku 2015.

– W miarę jak rozszerza się współpraca tzw. collaboration w miejscach pracy, wdrażanie efektywnych rozwiązań komunikacji audiowizualnej staje się kluczowe dla prowadzenia biznesu – powiedziała CEO firmy ClearOne, Zee Hakimoglu. Dodała również, że ClearOne stale rozwija swoją linię produktów i tym samym poszerza ich rynek odbiorców. – Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych rozwiązań do audio i wideokonferencji, które mogą zostać z łatwością dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkownika i każdego rodzaju pomieszczenia.

Na potwierdzenie tego, Allan Saayed, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej z Frost & Sullivan przytoczył fakt wprowadzenia przez ClearOne na rynek nowej platformy audio Converge Pro 2 i mikrofonu panelowego Beamforming 2, konkurencyjnych cenowo i skalowalnych produktów, spełniających wymagania każdej sali konferencyjnej.

Analiza globalnego rynku urządzeń do audiokonferencji to część programu obejmującego badania rozwoju usług związanych z organizacją konferencji i komunikacją. Inne raporty przygotowane przez firmę Frost & Sullivan dotyczyły m.in. rynku usług i urządzeń do konferencji w USA, globalnego rynku rozwiązań wideokonferencyjnych oraz usług internetowych. Wszystkie analizy wnikliwie opisują możliwości, jakie stwarza rynek oraz trendy branżowe. Informacje pozyskano dzięki wywiadom z przedstawicielami branży.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *