PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na obsługę swojej infolinii pasażerskiej. Przetarg wygrała spółka TK Telekom z grupy Netia.
W przetargu stanęły Gallup/Arteria, CCIG oraz konsorcjum Agencji Reklamowej Czart i Halo Polska. Tk Telekom zaproponowało 2,7 mln zł, Arteria 4,2 a konsorcjum – 11 mln zł. Oferta CCIG warta prawie 3 mln została odrzucona przez PKP Intercity.
Rozstrzygnięty przetarg wyłonił dostawcę infrastruktury technicznej do przyjmowania, rejestracji i prowadzenia informacji wychodzącej wraz z 10 numerami telefonicznymi. Oferent musiał zapewnić także obsługę zapytań e-mailowych, formularzy web oraz połączeń przychodzących i wychodzących.
80-proc. kryterium wyboru oferty była cena. 20-proc. przypadło na tempo wdrożenia systemu zgłoszeniowego. Usługa zostanie uruchomiona w lipcu. TK Telekom będzie realizował kontrakt przez 12 miesięcy z możliwością przedłużenia o kolejne 6 miesięcy za dodatkową opłatą.