Connect with us

Arteria prowadzi intensywne testy i przygotowania do wejścia na nowe rynki

OUTSOURCING

Arteria prowadzi intensywne testy i przygotowania do wejścia na nowe rynki

Na dniach Arteria S.A. zwiększy swoje portfolio krajów, w których świadczy swoje usługi. To efekt rozszerzenia współpracy z wiodącą w Polsce wyszukiwarką internetową.

Arteria S.A. już od 2015 roku świadczy swoje usługi call center na dziesięciu rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Odpowiedzialna jest za obsługę klientów z Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Czech, Słowacji, Białorusi, Kazachstanu, Polski oraz Litwy. Teraz wchodzi na rynek Niemiecki. – Aktualnie trwają intensywne testy i przygotowania do poszerzenia portfolio krajów, w których świadczone będą przez Arterię S.A. usługi klasy customer care dla kolejnych klientów zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku niemieckiego – czytamy w komunikacje spółki.

W marcu tego roku prezes Marcin Marzec zapowiedział rozszerzenie działalności na kolejne rynki. – Celem zarządu na najbliższy rok jest stopniowe zwiększenie ilości w tym segmencie do poziomu odpowiadającego liczącym się spółkom z tej branży w skali europejskiej. Ten kierunek rozwoju pozostaje priorytetem na 2017 rok.

Po ostatniej przegranej w przetargu na obsługę infolinii dla Energii wydaje się, że Arteria chce postawić na rozwój międzynarodowy.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE