Connect with us

Wybór Cube.ITG w rozstrzygniętym 100-milionowym przetargu dla Centralnego Ośrodka Informatyki

TECHNOLOGIE

Wybór Cube.ITG w rozstrzygniętym 100-milionowym przetargu dla Centralnego Ośrodka Informatyki

Cube.ITG, wiodący wiodący dostawca rozwiązań z zakresu IT i data center, został wybrany jako jeden z 5 podmiotów będących realizować usługi dla rządowego COI w ramach zamówienia dotyczącego zapewniania zasobów ludzkich z zakresu IT. Wartość 3-letniego kontraktu wynosi 116 mln zł brutto.

Otwarcie ofert zamówienia pt.: „Świadczenie kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Centralnego Ośrodka Informatyki COI-ZAK.3201.18.2016” nastąpiło na początku lutego br. W ostatnich dniach COI (podlegające Ministerstwu Cyfryzacji) poinformowało o wyborze 5 oferentów, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. Cube.ITG złożył drugą ofertę z wynikiem 96,5 pkt (na 100 możliwych). Brano pod uwagę takie kryteria, jak „cena”, „ilość rekruterów, którymi dysponuje Wykonawca”, „ilość programistów Java w bazie wykonawcy” i „ilość testerów w bazie wykonawcy”.

– Wybór Cube.ITG potwierdza nasze kompetencje i możliwości w zakresie obsługi tak dużego i odpowiedzialnego zamówienia dla Centralnego Ośrodka Informatyki. Istotnym jest także fakt, iż złożyliśmy tę ofertę samodzielnie, bez konsorcjantów, co rodzi dużą odpowiedzialność, ale i satysfakcję z mając nadzieję jak najlepiej świadczonych usług na rzecz jednostki rządowej – mówi Marek Girek, Prezes Zarządu Spółki Cube.ITG i jej główny Akcjonariusz.

Oprócz Cube.ITG, wybrane zostały takie firmy, jak Transition Technologies, Devonshire, SII oraz Britenet. Zadaniem danego wykonawcy jest świadczenie usług z zakresu IT przez Konsultantów na rzecz i pod nadzorem COI, odpowiedzialność za obsługę kadrowo-płacową Konsultantów oraz nadzór nad realizacją umowy w zakresie niezbędnym do zapewnienia ciągłości świadczenia usług przez Konsultantów. Zarządzanie przebiegiem prac, zlecanie pracy oraz rozliczanie czasowe prac realizowane będą przez COI.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE