Connect with us

Grupa Armatis LC otwiera nową siedzibę na terenie Portugalii

portugalfotografiaaerea.blogspot.com.br

OUTSOURCING

Grupa Armatis LC otwiera nową siedzibę na terenie Portugalii

Armatis LC – obecny również w Polsce, jeden z francuskich liderów w zakresie zarządzania relacjami z klientami, konsekwentnie realizuje swoją strategię międzynarodowego rozwoju poprzez akwizycję.

Właśnie powstaje kolejna lokalizacja contact center w Portugalii. Pierwszą lokalizację utworzono tam w 2012 roku w Porto. Inwestycja okazała się dużym sukcesem. Pod koniec ubiegłego roku dokonano kolejnej akwizycji – call center CONTACT, mające swoją siedzibę w między innymi w Guimaraes na północy Portugalii. Przy wyborze lokalizacji kierowano się potencjałem zatrudnienia, jakie oferuje miasto oraz odległością od Porto i międzynarodowego lotniska.

– Decyzja o rozwoju firmy na terenie Portugalii była dla nas naturalna. Udało nam się stworzyć fantastyczny zespół związanych z firmą i wysoko wykwalifikowanych pracowników. Następnym krokiem było rozbudowanie zespołu i stworzenie nowej lokalizacji, ponieważ nasi Klienci bardzo sobie cenią obsługę francuskojęzyczną przez Portugalię – mówi Denis Akriche Dyrektor Generalny Armatis LC.

Nowa siedziba ma 2700 m2. Właśnie zostaje poddana totalnej renowacji, by stworzyć idealne miejsce dla pracy i budowania relacji z klientem. Docelowo znajdzie tu zatrudnienie 400 pracowników, którzy będą obsługiwać głównie francuskojęzyczne projekty.

Armatis LC jest jednym z największych dostawców usług zarządzania relacjami z klientami. W 2015 roku włączył w swoje struktury LaSer Polska (filię LaSer Contact), a w 2016 roku jednego z liderów polskiego rynku call center – Grupę DataContact. Posiada 2 lokalizacje w Warszawie oraz po jednej w Krakowie, Stalowej Woli i Bielsku-Białej. Ogółem posiada 22 lokalizacje we Francji, Portugalii oraz w Polsce. Łącznie zatrudnia ponad 10.000 pracowników.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE