Connect with us

UPC traci klientów

TELEKOMUNIKACJA

UPC traci klientów

UPC Polska zdobyła 6 tys. nowych klientów szerokopasmowego internetu netto w minionym kwartale. Podłączyło w tym czasie do sieci także 26 tys. nowych gospodarstw domowych.

UPC Polska zamknęło I kw. br. liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług. W analogicznym okresie 2016 roku spółka podawała, że na koniec marca 2016 r. miała 1 437 200 klientów, którzy korzystali z 2 871 900 usług.

Ale przedstawione przez Liberty Global – właściciel sieci UPC Polska – statystyki nie pozostawiają cienia wątpliwości – klienci tv kablowych rezygnują z pakietów telewizyjnych. Na razie nie wpływa to jednak na wynik finansowy, gdyż – w przypadku UPC – nastąpił wzrost ARPU z usług TV. Polacy rzadziej też korzystają z usług telefonicznych oferowanych klientom sieci.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE