UPC traci klientów

UPC Polska zdobyła 6 tys. nowych klientów szerokopasmowego internetu netto w minionym kwartale. Podłączyło w tym czasie do sieci także 26 tys. nowych gospodarstw domowych.

UPC Polska zdobyła 6 tys. nowych klientów szerokopasmowego internetu netto w minionym kwartale. Podłączyło w tym czasie do sieci także 26 tys. nowych gospodarstw domowych.

UPC Polska zamknęło I kw. br. liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług. W analogicznym okresie 2016 roku spółka podawała, że na koniec marca 2016 r. miała 1 437 200 klientów, którzy korzystali z 2 871 900 usług.

Ale przedstawione przez Liberty Global – właściciel sieci UPC Polska – statystyki nie pozostawiają cienia wątpliwości – klienci tv kablowych rezygnują z pakietów telewizyjnych. Na razie nie wpływa to jednak na wynik finansowy, gdyż – w przypadku UPC – nastąpił wzrost ARPU[1] z usług TV. Polacy rzadziej też korzystają z usług telefonicznych oferowanych klientom sieci.

Słownik
1. ARPU. (average revenue per unit) – wskaźnik określający średni przychód na jednostkę (np. na jednego klienta). Total 0 Shares…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *