Unified Factory jeszcze mocniej w Niemczech i Azji

Maciej Okniński i kierowana przez niego spółka Unified Factory chce mocniej zaistnieć na rynkach azjatyckich i w Niemczech.

Maciej Okniński i kierowana przez niego spółka Unified Factory chce mocniej zaistnieć na rynkach azjatyckich i w Niemczech.

– Jednym z warunków wzrostu sprzedaży naszych rozwiązań technologicznych jest pozyskiwanie osób z dużym doświadczeniem i osiągnięciami w sprzedaży na rynkach zagranicznych, zwłaszcza w branżach, które z naszego punktu widzenia mają znaczenie strategiczne. – powiedział w rozmowie z agencją ISB News Maciej Okniński – Bez wątpienia należy do nich globalny rynek usług finansowych i ubezpieczeniowych, dla którego poprawa efektywności w obszarze obsługi klienta jest dziś kluczem do osiągnięcia przewagi nad konkurentami. Stąd decyzja o utworzeniu stanowiska i zatrudnieniu osoby odpowiedzialnej za sprzedaż zagraniczną, na obszarze Europy, zwłaszcza na rynku niemieckim oraz bardzo perspektywicznego z naszego punktu widzenia kontynentu azjatyckiego.

Rozwojem tych rynków ma zająć się Bogdan Wiesiołek, który przed dołączeniem do zespołu Unified Factory pełnił funkcję członka zarządu w grupie ubezpieczeniowo-finansowej w Euler Hermes należącej do Allianz AG, gdzie był odpowiedzialny za wszystkie kanały sprzedaży. Wiesiołek odpowiedzialny będzie za sprzedaż w Azji i Europie.

Jak poinformowało Unified Factory, nowy dyrektor będzie odpowiedzialny za sprzedaż oprogramowania Customer Service Automation prowadzoną zarówno w modelu bezpośrednim, jak i za pośrednictwem integratorów IT oraz w modelu White-Label.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *