Connect with us

KNF chce wstrzymać notowania 8 spółek za brak sprawozdań

AKTUALNOŚCI

KNF chce wstrzymać notowania 8 spółek za brak sprawozdań

Komisja Nadzoru Finansowego skierowała do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie żądanie zawieszenia obrotu akcjami aż 8 spółek. Powód? Brak złożonego w wymaganym prawem terminie sprawozdania finansowego.

Wśród spółek, którym KNF chce wstrzymać notowania na giełdzie są spółki telekomunikacyjne: MNI S.A. i HAWE S.A.. Wśród spółek jest także Lark.pl S.A. – właściciel outsourcingowego call center Scientific Services Sp. z o.o., która w marcu tego roku zmieniła nazwę na Agrafka Outsourcing Sp. z o.o. W tym roku spółce kończy się 5 letnia umowa na świadczenie usług call center dla Stanley Associates, Inc., spółką zależną od CGI Federal, która odpowiada za obsługę umawiania spotkań do Konsulatów USA w m.in. Warszawie, Kijowie, Krakowie.

  • MNI S.A. od dnia 5 maja 2017 r. do dnia 5 czerwca 2017 r. włącznie,
  • B.A.C.D. S.A. w upadłości układowej od dnia 5 maja 2017 r. do dnia 5 czerwca 2017 r. włącznie,
  • Lark.pl S.A. od dnia 5 maja 2017 r. do dnia 5 czerwca 2017 r. włącznie,
  • Hawe S.A. – od dnia 5 maja 2017 r. do dnia 5 czerwca 2017 r. włącznie,
  • Budopol-Wrocław S.A. od dnia 5 maja 2017 r. do dnia 5 czerwca 2017 r. włącznie,
  • Mediatel S.A. od dnia 5 maja 2017 r. do dnia 29 maja 2017 r. włącznie,
  • B3System S.A. od dnia 5 maja 2017 r. do dnia 5 czerwca 2017 r. włącznie,
  • Graviton Capital S.A. od dnia 5 maja 2017 r. do dnia 5 czerwca 2017 r. włącznie,

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE