Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

SMS zwiększy otwieralność kampanii e-mailowych

SMSAPI, platforma do masowej wysyłki SMS, wprowadza pionierskie rozwiązanie synchronizujące dwa kanały marketingowe: e-mail i SMS.

SMSAPI, platforma do masowej wysyłki SMS, wprowadza pionierskie rozwiązanie synchronizujące dwa kanały marketingowe: e-mail i SMS.

E-mail to najpopularniejsze narzędzie komunikacji marek z odbiorcami. Z ubiegłorocznego badania, przeprowadzonego przez SMSAPI we współpracy z IPSOS, wynika, że 94 proc. firm w branży e-commerce i 84 proc. sklepów stacjonarnych wysyła e-maile do swoich klientów. Z zestawienia danych z 2016 roku od Silverpop można zaś wyczytać, że średnia otwieralność kampanii e-mailowych w poszczególnych sektorach wynosiła od kilkunastu do 30 proc.

Na zwiększenie kluczowego dla e-mail marketingu wskaźnika może wpłynąć wykorzystanie w kampanii dodatkowego kanału mobilnego. Wzmocnienie działań e-mailowych komunikacją SMS proponuje platforma masowej wysyłki SMS, SMSAPI. E-mail booster to nowa funkcja na platformie, która umożliwia automatyczne wysłanie powiadomienia na komórkę odbiorcy, jeżeli ten nie otworzy wysłanego mu e-maila w ciągu kilku lub kilkunastu godzin od wysyłki.

– Wiadomość SMS ma zachęcać do zajrzenia do skrzynki mailowej. Odbiorcy zajmie to zaledwie kilka kliknięć, ponieważ już większość z nas odbiera e-maile na telefonie. W łączoną kampanię SMS wnosi to, co ma najlepszego, czyli otwieralność na poziomie 99 proc. i to w ciągu zaledwie kilku minut od wysłania – zauważa Andrzej Ogonowski, Brand & PR Director w SMSAPI.

Żeby wprowadzić zautomatyzowane powiadomienia SMS zsynchronizowane z wysyłką newslettera, firma musi posiadać adres e-mail i numer telefonu klienta oraz jego zgodę na otrzymywanie informacji tymi kanałami. Obecnie funkcja jest dostępna dla każdego użytkownika posiadającego konto w SMSAPI i korzystającego z GetResponse, ale platforma pracuje nad integracją z innymi serwisami mailingowymi.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Nastroje pracodawców coraz lepsze

Po mocnym zakończeniu I kwartału, kolejny ma jeszcze mocniejsze otwarcie. Wskaźnik oceny bieżącej koniunktury biznesowej wydobył się z dołka i jest najwyższy od 15 miesięcy. Gorzej jednak prezentuje się zmiana dynamicznie rosnącego w kilku poprzednich okresach wskaźnika oczekiwań co do przyszłej sytuacji – tak pokazuje Indeks Optymizmu Przedsiębiorców, który powstaje na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród członków Pracodawców RP.
Czytaj więcej

Kruczkowski (PKO BP): proces cyfryzacji sektora bankowego znacznie przyspieszył

Pandemia Covid-19 znacząco przyspieszyła proces cyfryzacji sektora bankowego. Praktycznie w kilka, kilkanaście miesięcy dokonały się zmiany zaplanowane na kolejne kilka lat. Będzie coraz mniej tradycyjnych placówek bankowych, a banki będą musiały bardziej zadbać o bezpieczeństwo swoich klientów na poziomie cyfrowym - powiedział Maks Kraczkowski, wiceprezes PKO Banku Polskiego podczas Kongresu Bankowości Detalicznej w Warszawie.