Hity marca

W tym roku marzec nie obfitował w wydarzenia spektakularne. Udało się nam jednak odnotować kilka wartych uwagi wydarzeń, jak chociażby zatrzymanie w Poznaniu grupy nieuczciwych przedsiębiorców wykorzystujących nieetycznie telemarketing.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

W tym roku marzec nie obfitował w wydarzenia spektakularne. Udało się nam jednak odnotować kilka wartych uwagi wydarzeń, jak chociażby zatrzymanie w Poznaniu grupy nieuczciwych przedsiębiorców wykorzystujących nieetycznie telemarketing[1].

Dość ważnym wydarzeniem dla branży było wydanie przez UOKiK[3] istotnego poglądu w sprawie tego, co jest, a czym nie jest trwały nośnik[2]. Sprawa ma pośredni wpływ na naszą branżę, bo jednoznacznie wskazuje, że praktyka udostępniania klientowi plików z regulaminem lub innymi ważnymi informacjami na własnej – firmowej stronie www nie jest trwałym nośnikiem.

Jak zawsze były jednak bardziej lub mniej popularne artykuły opublikowane na naszych łamach. Oto ranking zawierający 10 najpopularniejszych artykułów:

  1. 0,02% zapłaconych kar przez operatorów telekomunikacyjnych
  2. Podwyżkami nie kupisz poczucia stabilności – wyniki badania
  3. Agnieszka Wrońska: to konsultanci budują wartość firmy
  4. Nowe twarze w zarządzie Voice Contact Center
  5. Najlepsza infolinia w PKO Bank Polski
  6. Rośnie rynek call center. Część firm outsourcingowych zakłada…
  7. Poznańscy telemarketingowi oszuści trafili do aresztu
  8. Po outsourcing sięgamy częściej. Wzrost rynku contact center…
  9. GDPR w polskich call center: wiedzą, że muszą, ale …
  10. Call Center bez tajemnic, czyli od czego zależy być albo nie być

W marcu opublikowaliśmy 115 artykułów, które wraz z wcześniejszymi artykułami przeczytało ponad 70 tys. użytkowników. Średni czas trwania wizyty w naszym serwisie w marcu wyniósł rekordowe 4:19. Baardzo dziękujemy za Wasze zaufanie i zaangażowanie!

Słownik
1. telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon. Total 0 Shares Share 0 Tweet…
2. trwały nośnik. materiał (np. papier, płyta CD/DVD, pendrive, karta pamięci, dysk twardy) lub narzędzie (e-mail zapisany na twardym dysku) umożliwiające…
3. UOKiK. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest centralnym organem administracji państwowej. Odpowiada bezpośrednio przed Prezesem Rady Ministrów. Powoływany jest…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *