W tym roku marzec nie obfitował w wydarzenia spektakularne. Udało się nam jednak odnotować kilka wartych uwagi wydarzeń, jak chociażby zatrzymanie w Poznaniu grupy nieuczciwych przedsiębiorców wykorzystujących nieetycznie telemarketing[1].
Dość ważnym wydarzeniem dla branży było wydanie przez UOKiK[3] istotnego poglądu w sprawie tego, co jest, a czym nie jest trwały nośnik[2]. Sprawa ma pośredni wpływ na naszą branżę, bo jednoznacznie wskazuje, że praktyka udostępniania klientowi plików z regulaminem lub innymi ważnymi informacjami na własnej – firmowej stronie www nie jest trwałym nośnikiem.
Jak zawsze były jednak bardziej lub mniej popularne artykuły opublikowane na naszych łamach. Oto ranking zawierający 10 najpopularniejszych artykułów:
- 0,02% zapłaconych kar przez operatorów telekomunikacyjnych
- Podwyżkami nie kupisz poczucia stabilności – wyniki badania
- Agnieszka Wrońska: to konsultanci budują wartość firmy
- Nowe twarze w zarządzie Voice Contact Center
- Najlepsza infolinia w PKO Bank Polski
- Rośnie rynek call center. Część firm outsourcingowych zakłada…
- Poznańscy telemarketingowi oszuści trafili do aresztu
- Po outsourcing sięgamy częściej. Wzrost rynku contact center…
- GDPR w polskich call center: wiedzą, że muszą, ale …
- Call Center bez tajemnic, czyli od czego zależy być albo nie być
W marcu opublikowaliśmy 115 artykułów, które wraz z wcześniejszymi artykułami przeczytało ponad 70 tys. użytkowników. Średni czas trwania wizyty w naszym serwisie w marcu wyniósł rekordowe 4:19. Baardzo dziękujemy za Wasze zaufanie i zaangażowanie!