Connect with us

T-Mobile w Łodzi powiększa zespół

IN-HOUSE

T-Mobile w Łodzi powiększa zespół

Nawet 300 nowych pracowników chce w najbliższym czasie zrekrutować łódzkie contact center sieci T-Mobile Polska – poinformowała agencja ISBNews. Poszukiwaniu są telemarketerzy, pracownicy wsparcia sprzedaży, analitycy, specjaliści do spraw zarządzania ruchem, wsparcia sprzedaży, specjaliści ds. zarządzania jakości i … rekruterzy.

Rekrutacja na nowe stanowiska już się rozpoczęła. Poszukiwani są szczególnie pracownicy obsługi klienta. Kandydaci, którzy przejdą proces rekrutacji mogą liczyć – wg. zapewnień operatora – nawet o 25-30% atrakcyjniejsze warunki płac niż średnia rynkowa w Łodzi. Na takie wynagrodzenia mogą liczyć nie tylko osoby zatrudnione w pełnym wymiarze godzin, ale także i Ci, którzy pracę w contact center będą traktować jak pracę dorywczą.

W Łodzi docelowo ma pracować 1200 osób. Contact Center T-Mobile będzie więc – pod względem wielkości na piątym miejscu wśród wszystkich centrów BPO w regionie i w pierwszej dwudziestce największych pracodawców województwa łódzkiego.

– Przy rosnących oczekiwaniach klientów decyzja o rozbudowie jednostki w Łodzi była naturalna, zwłaszcza biorąc pod uwagę nasze doświadczenia oraz wysokie kwalifikacje zatrudnianych pracowników. Cieszy nas też otwartość lokalnych władz na inwestycje, zwłaszcza te związane z nowymi technologiami – powiedział członek zarządu ds. rynku biznesowego T-Mobile Artur Ostrowski.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE