W Szczecinie powstanie miejskie call center

Szczecin będzie kolejnym polskim miastem z własnym miejskim call center. Właśnie ruszył przetarg na zakup i wdrożenie oprogramowania contact center.

Szczecin będzie kolejnym polskim miastem z własnym miejskim call center[2]. Właśnie ruszył przetarg na zakup i wdrożenie oprogramowania contact center[1].

W call center udzielać informacji będzie 6-ciu konsultantów – urzędników. Wg informacji udzielonych mediom przez szczeciński magistrat przez telefon będzie można uzyskać informacje dotyczące usług świadczonych przez magistrat. Dowiemy się z jakich dokumentów będziemy potrzebować, aby załatwić konkretną sprawę oraz – co z pewnością ucieszy mieszkańców – na jakim etapie jest rozpatrywanie złożonych dokumentów.

Szczeciński magistrat na oferty dostawców it będzie czekał tylko do 6-ego kwietnia.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Credit Agricole wprowadza biometrię (na razie w aplikacji mobilnej)

Klienci Credit Agricole mogą już logować się do aplikacji mobilnej poprzez „odcisk palca”, a użytkownicy smartfonów z rodziny iPhone X poprzez tzw. FaceID. Bank konsekwentnie rozwija CA24 Mobile. Wcześniej udostępnił m.in. innowacyjne zabezpieczenie przed oszustwami typu malware a także płatności BLIK czy przelewy ekspresowe.