Voicetel zapowiedział pierwsze wdrożenie Dialla w II kwartale 2017

Voicetel zakończył pierwszy etap prac przygotowawczych nad modułem Dialla, który automatyzuje proces umawiania konsultacji lekarskich. Nowy produkt – zdaniem zarządu spółki – może znacząco wpłynąć na wynik finansowy spółki. Pierwsze wdrożenia planowane są na II kwartał tego roku.

Voicetel zakończył pierwszy etap prac przygotowawczych nad modułem Dialla, który automatyzuje proces umawiania konsultacji lekarskich. Nowy produkt – zdaniem zarządu spółki – może znacząco wpłynąć na wynik finansowy spółki. Pierwsze wdrożenia planowane są na II kwartał tego roku.

Dialla to produktem pełniący funkcję automatycznego contact center[1] dla klientów z sektora MSP. Produkt działa w oparciu o stale rozwijaną przez Voicetel Communications technologię Brilliance. Założeniem produktu jest dostarczanie funkcjonalności obsługi telefonicznej klienta w ramach zdefiniowanych i ustandaryzowanych procesów.

Dialla skierowany jest do klientów z sektora MSP, należących do popularnych branż usługowych, takich jak m.in.: gabinety lekarskie i kosmetyczne, dealerzy i warsztaty samochodowe, dostawcy internetu i telewizji, deweloperzy i agencje nieruchomości, firmy z branży e-commerce, hotele i wiele innych.

Jak zapowiada spółka produkt Dialla cechować się będzie łatwą konfiguracją, dużą elastycznością i uniwersalnością, atrakcyjnym poziomem cenowym oraz szeregiem korzyści związanych z ergonomią i efektywnością kosztową, wynikających z zastosowania technologii Brilliance.

Voicetel Communications S.A. poza rozwijaniem technologii Brilliance, prowadzi także prace nad wspomnianą Diallą oraz Alisa – rozwiązaniem monitorującym i analizującym rozmowy przeprowadzanie przez fizycznych konsultantów telefonicznych w firmach posiadających własne zasoby contact center. W fazie prac przygotowawczych do komercyjnych wdrożeń jest także moduł Maya, który pozwala na automatyczne przeprowadzanie kampanii telefonicznych w zakresie pozyskiwania i ocieplania leadów dla firm z branży call center[2].

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Avaya rozszerza integrację z rozwiązaniami Google Cloud

Firma Avaya Holdings Corp. przedstawiła kolejne systemy umożliwiające szerszą integrację z Google Cloud Contact Center AI. Integracja ta pozwala wykorzystać pełny potencjał funkcji sztucznej inteligencji (AI) obu firm, zapewniając wyższy poziom obsługi klientów i większą produktywność pracowników.
Read More

4 ponadczasowe trendy Call Center

Czy można wskazać ponadczasowe trendy call center? Mimo że od stworzenia pierwszego call center upłynęło już niemal pół wieku, pewne jego aspekty niewiele się zmieniły i wszystko wskazuje na to, że nie zmienią ich nawet najnowsze technologie. Postanowiliśmy sprawdzić, w którym wypadku klasyka oznacza ponadczasowość.
Read More

Unified Factory ma list intencyjny z BlueSoft ws. potencjalnej współpracy

Unified Factory i BlueSoft podpisały list intencyjny w sprawie możliwości nawiązania współpracy. Zgodnie z podpisanym dokumentem spółki rozpocznął rozmowy i przeprowadzą wspólne analizy dotyczące możliwości podjęcia współpracy w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania wspólnych ofert przetargowych na realizację projektów z zakresu automatyzacji obsługi klienta, UC oraz dostępnych w modelu SaaS rozwiązań AI.