Voicetel zakończył pierwszy etap prac przygotowawczych nad modułem Dialla, który automatyzuje proces umawiania konsultacji lekarskich. Nowy produkt – zdaniem zarządu spółki – może znacząco wpłynąć na wynik finansowy spółki. Pierwsze wdrożenia planowane są na II kwartał tego roku.
Dialla to produktem pełniący funkcję automatycznego contact center[1] dla klientów z sektora MSP. Produkt działa w oparciu o stale rozwijaną przez Voicetel Communications technologię Brilliance. Założeniem produktu jest dostarczanie funkcjonalności obsługi telefonicznej klienta w ramach zdefiniowanych i ustandaryzowanych procesów.
Dialla skierowany jest do klientów z sektora MSP, należących do popularnych branż usługowych, takich jak m.in.: gabinety lekarskie i kosmetyczne, dealerzy i warsztaty samochodowe, dostawcy internetu i telewizji, deweloperzy i agencje nieruchomości, firmy z branży e-commerce, hotele i wiele innych.
Jak zapowiada spółka produkt Dialla cechować się będzie łatwą konfiguracją, dużą elastycznością i uniwersalnością, atrakcyjnym poziomem cenowym oraz szeregiem korzyści związanych z ergonomią i efektywnością kosztową, wynikających z zastosowania technologii Brilliance.
Voicetel Communications S.A. poza rozwijaniem technologii Brilliance, prowadzi także prace nad wspomnianą Diallą oraz Alisa – rozwiązaniem monitorującym i analizującym rozmowy przeprowadzanie przez fizycznych konsultantów telefonicznych w firmach posiadających własne zasoby contact center. W fazie prac przygotowawczych do komercyjnych wdrożeń jest także moduł Maya, który pozwala na automatyczne przeprowadzanie kampanii telefonicznych w zakresie pozyskiwania i ocieplania leadów dla firm z branży call center[2].