Voicetel zapowiedział pierwsze wdrożenie Dialla w II kwartale 2017

Voicetel zakończył pierwszy etap prac przygotowawczych nad modułem Dialla, który automatyzuje proces umawiania konsultacji lekarskich. Nowy produkt – zdaniem zarządu spółki – może znacząco wpłynąć na wynik finansowy spółki. Pierwsze wdrożenia planowane są na II kwartał tego roku.

Voicetel zakończył pierwszy etap prac przygotowawczych nad modułem Dialla, który automatyzuje proces umawiania konsultacji lekarskich. Nowy produkt – zdaniem zarządu spółki – może znacząco wpłynąć na wynik finansowy spółki. Pierwsze wdrożenia planowane są na II kwartał tego roku.

Dialla to produktem pełniący funkcję automatycznego contact center[1] dla klientów z sektora MSP. Produkt działa w oparciu o stale rozwijaną przez Voicetel Communications technologię Brilliance. Założeniem produktu jest dostarczanie funkcjonalności obsługi telefonicznej klienta w ramach zdefiniowanych i ustandaryzowanych procesów.

Dialla skierowany jest do klientów z sektora MSP, należących do popularnych branż usługowych, takich jak m.in.: gabinety lekarskie i kosmetyczne, dealerzy i warsztaty samochodowe, dostawcy internetu i telewizji, deweloperzy i agencje nieruchomości, firmy z branży e-commerce, hotele i wiele innych.

Jak zapowiada spółka produkt Dialla cechować się będzie łatwą konfiguracją, dużą elastycznością i uniwersalnością, atrakcyjnym poziomem cenowym oraz szeregiem korzyści związanych z ergonomią i efektywnością kosztową, wynikających z zastosowania technologii Brilliance.

Voicetel Communications S.A. poza rozwijaniem technologii Brilliance, prowadzi także prace nad wspomnianą Diallą oraz Alisa – rozwiązaniem monitorującym i analizującym rozmowy przeprowadzanie przez fizycznych konsultantów telefonicznych w firmach posiadających własne zasoby contact center. W fazie prac przygotowawczych do komercyjnych wdrożeń jest także moduł Maya, który pozwala na automatyczne przeprowadzanie kampanii telefonicznych w zakresie pozyskiwania i ocieplania leadów dla firm z branży call center[2].

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *