Connect with us

Dzisiaj Światowy Dzień Dostępności

TECHNOLOGIE

Dzisiaj Światowy Dzień Dostępności

Światowy Dzień Dostępności ponownie kieruje uwagę świata biznesu oraz konsumentów na znaczenie stałej dostępności danych, aplikacji i usług IT dla możliwości niezakłóconego korzystania z dobrodziejstw cyfryzacji. Informatyzacja stanowi obecnie fundament niemal wszystkich usług, na których przywykliśmy polegać w codziennym życiu. Od zamawiania taksówki przez bankowość internetową po korzystanie z serwisów muzycznych i składanie zeznań podatkowych – wszystko to zależy od bezproblemowego i nieprzerwanego połączenia z centrum danych.

Każde zakłócenie w działaniu tych usług bywa frustrujące, ale w kontekście biznesowym może oznaczać różnicę między produktywnością a stagnacją, która obniża zaufanie klientów i partnerów. W związku z kluczową rolą, jaką dane odgrywają w naszym życiu, Veeam ogłosił 30 marca Światowym Dniem Dostępności i obchodzi to święto każdego roku.

Regularne tworzenie kopii zapasowych może wystarczać użytkownikom indywidualnym, którzy chcą chronić swoje prywatne dane, w tym zdjęcia i wiadomości e-mail. Jednak organizacje i dostawcy usług potrzebują dziś bezwarunkowego dostępu do swoich aplikacji i danych, w każdym miejscu i o dowolnej porze.

Veeam świętuje Światowy Dzień Dostępności, aby zwrócić uwagę na fakt, że dla współczesnych firm i dostawców usług backup danych to już za mało. Dzisiaj trzeba być dostępnym. Veeam pomaga organizacjom każdej wielkości zapewnić dostępność infrastruktury wirtualnej i fizycznej oraz stworzyć rozwiązania do ochrony danych w chmurze, zarówno prywatnej, publicznej jak i hybrydowej.

Veeam zaprasza też partnerów, media, analityków i klientów na nadchodzącą konferencję VeeamON, która odbędzie się w maju w Nowym Orleanie. W jej trakcie uczestnicy dowiedzą się, jak stworzyć nowoczesne rozwiązanie, które gwarantuje ciągłe i bezproblemowe dostarczanie usług.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE